استخر بادی طرح دزدان دریایی Bestway 53041

Bestway 53041

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,250,000 تومان

استخر بادی طرح دزدان دریایی Bestway 53041 جزو استخرهای خلاقانه بست وی به شمار می رود که با توجه به ظاهری که دارد باعث شده تا شما بتوانید یک خرید هوشمندانه و ایده آل را برای فرزند خود انجام دهید. در همین رابطه باید در ابتدا به بحث ظاهری این استخر بپردازیم. در واقع باید توجه داشته باشید که ساختار اصلی این استخر شبیه به یک قایق می باشد که بدنه قرمز و مشکی رنگ این محصول در کنار طرح دزدان دریایی این کالا باعث جذابیت دو چندان این استخر بادی شده است. بر روی این استخر بادی شما می توانید مشاهده کنید که یک عدد پرچم دزدان دریایی هم دیده می شود که باعث خاص تر شدن جلوه این کالا شده است. وجود سکان کشتی هم یکی دیگر از خصوصیات مهیج این محصول به شمار خواهد رفت که کودک با این بخش هم می تواند به بهترین شکل ممکن مشغول بازی و تفریح شود.

استخر بادی طرح دزدان دریایی Bestway 53041 | اینتکس ایران

علاوه بر این ها استخر بادی طرح دزدان دریایی Bestway 53041 در کنار خود دارای دو عدد شمشیر بادی بوده و یک عدد آبپاش هم در کنار این استخر بادی زیبا به چشم می خورد که تمامی این موارد باعث شده تا یک استخر بادی مهیج و مفرح و در عین حال کامل را در اختیار داشته باشید. با توجه به این ویژگی ها قطعا از نظر ظاهری شما یک محصول کامل را در اختیار خواهید داشت که هر آن چه که یک استخر بادی مهیج باید در اختیار شما قرار بدهد را این کالا دارا خواهد بود. به جز این موارد بحث مهم دیگر در رابطه با این استخر بادی ، بحث جنس بدنه و کیفیت این محصول است که از نوع وینیل و یا همان PVC ضخیم بوده و یکی دیگر از ویژگی های جذاب این محصول هم به شمار می رود. با توجه به این موارد هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این استخر بادی برای شما از سایت فروشگاه محصولات بادی اینتکس ایران با قیمت عالی فراهم خواهد بود.

 نوعخانگي
ظرفيت 212 ليتر
طول 190 سانتی متر
عرض 140 سانتی متر
ارتفاع 96 سانتی متر
جنس رويه PVC براق
جنس بخش کناری PVC دولایه
جنس کف PVC دولايه
پمپ-
نوع پمپ-
ضخامت لایه ها 0.24 میلی متر
ساير ويژگی ها ساخت شرکت بست وی
 دارای دو شمشیر بادی
 به یک آبپاش دوست داشتنی
 مناسب سنين بالای 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

پونه غلامی

استخر بادی باحال و جذاب و جدید و کتاب راهنمایی و ۲ تا شمشیر باد

265 روز پیش ارسال پاسخ