استخر بادی طرح توت فرنگی bestway 51145

bestway 51145

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان

استخر بادی طرح توت فرنگی bestway 51145 یکی دیگر از جذاب ترین انواع استخر بادی برای استفاده رده سنی بالاتر از دو سال بوده که با ساختاری استاندارد و ظاهری زیبا و منحصر به فرد در سال 2022 میلادی توسط کارخانه بست وی طراحی و روانه بازار شده است. ساختار بدنه این استخر بادی کودک کاملا گرد بوده و دیواره های آن متشکل از سه طبقه می باشد. هر یک از این طبقات برای راه اندازی و یا تخلیه باد داخل مخزن خود مجهز به دریچه باد اختصاصی بوده پس اگر در حین استفاده کودک هر یک از این طبقات دچار آسیب شده مشکلی برای آب داخل مخزن ایجاد نخواهد شد. بدنه اصلی این استخر بادی از مرغوب ترین نوع پی وی سی وینیل طرح چرم طراحی و تولید شده به همین دلیل بوده که شما می توانید از طول عمر بالای این محصول کاملا آسوده خاطر باشید.

استخر بادی طرح توت فرنگی مدل bestway 51145

 چرا که دماهای مختلف آب ، تغییرات شرایط آب و هوایی ، قرار داشتن محصول در معرض تابش مستقیم نور خورشید و مواردی از این دست موجب افت کیفیت در بدنه این محصول نخواهد شد. محصولاتی نظیر استخر بادی که برای استفاده کودکان طراحی شده نیاز به ظاهری فانتزی و جذاب داشته تا متناسب با علایق کودکانه عرضه شود. به همین دلیل بوده که برای طراحی این استخر بادی از ساختاری مشابه با یک توت فرنگی و ترکیبی از رنگ های قرمز و سبز استفاده شده است. حتی کف این استخر بادی که از نوع دو لایه بوده کاملا طرح دار و مانند داخل یک توت فرنگی می باشد. با در نظر گرفتن موارد یاد شده اگر شما قصد انتخاب و خرید استخر بادی طرح توت فرنگی bestway 51145 را دارید می توانید از طریق همین صفحه و به صورت اینترنتی محصول را به سبد خرید خود اضافه کرده و یا به صورت حضوری به نمایندگی اینتکس ایران مراجعه نمایید.

نوعخانگی
ظرفيت 390 ليتر
قطر 160 سانتی متر
ارتفاع 38 سانتی متر
وزن 2 کیلوگرم
جنس رويه pvc
جنس بخش کناري pvc طرح دار
جنس کف pvc دولايه
پمپندارد
نوع پمپ-
ساک حملندارد
ساير ويژگی ها ساخت شرکت بست وی
 دارای کف طرح دار رنگی
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 مناسب سنين بالای 2 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...