استخر بادی سه متری شفاف خانوادگی

intex 58484NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,900,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر بادی سه متری شفاف خانوادگی مناسب استفاده در مکان های مختلف است به طوری که می توان آن را به محیط های گوناگون نیز حمل و نقل کرد و از وجود آن بهره مند شد. این استخر بادی دارای بدنه بزرگ و جادار می باشد تا کودکان به همراه بزرگسالان خود توانایی داشتن تفریحات آبی داشته باشند و از آن لذت ببرند. استخر بادی به شکل مستطیلی ساخته شده است و گنجایش زیادی دارد به همین خاطر است که محیط برای داشتن بهترین تفریحات آبی مهیا است و شرایط برای داشتن موقعیت مناسب برقرار می باشد. افراد می توانند تایم طولانی به تفریحات آبی خود برسند و در فصول گرم سال از آن لذت ببرند. از این رو محصولی پر فروش و محبوب می باشد و می توان از داشتن آن لذت برد. محصول مورد نظر از بدنه ای با دیواره سه لایه تشکیل شده است که در واقع سه طبقه بادی و خمیده بر روی هم می باشد و استحکام زیادی را به دنبال دارد.

استخر بادی سه متری شفاف خانوادگی اینتکس از این رو محکم ترین استخر بادی را تشکیل داده است تا با خیالی آسوده مهیج ترین تفریحات آبی در آن به وقوع بپیوندد و ساعات خوشی برای افراد رقم بخورد. به منظور راه اندازی آسان محصول دفترچه راهنما جهت کسب اطلاعات بیش تر در خصوص استخر بادی وجود دارد تا قبل از استفاده از محصول مطالعه شود و بتوان هم محصول را به راحتی راه اندازی کرد و هم به درستی از آن بهره مند شد. استخر بادی مد نظر به وسیله پمپ باد دستی راه اندازی می شود و در کم ترین زمان تولید و پر شدن باد صورت می گیرد. در نتیجه افراد می توانند در تمامی موقعیت ها نسبت به استفاده از محصول اقدام کنند و راه اندازی آن را نیز در کم ترین زمان انجام دهند. استخر بادی سه متری شفاف خانوادگی بهترین گزینه از استخر های بادی اصل و اورجینال می باشد که با قیمت مناسب در نمایندگی مرکزی اینتکس به فروش می رسد.

 نوعخانگی
ظرفیت 995 لیتر
طول 305 سانتی متر
عرض 183سانتی متر
ارتفاع 56 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC رنگی ساده
جنس کف PVC دولایه
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 7 کیلوگرم
 ساختار سه طبقه ای
 مناسب سنین کودک و بزرگسال
اقلام همراه برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...