استخر بادی سرسره دار کودک مدل نهنگ 57176

intex 57176

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,780,000 تومان

استخر بادی سرسره دار کودک مدل نهنگ 57176 از سری محصولات جذاب و منحصر به فرد اینتکس است که برای رده سنی کودک ساخته شده است و بدنه ای بزرگ و جادار را تشکیل داده است. این محصول مناسب استفاده کودکان است به همین خاطر از طراحی فانتزی و زیبا تشکیل شده است تا بتواند در نظر آن ها زیبا جلوه دهد و در نتیجه موجب رضایت آن ها برای بازی و تفریح در داخل استخر بادی شود. این محصول در گروه محصولات سرسره دار است که با داشتن سرسره بادی توانسته موقعیت شاد و مهیجی را ایجاد سازد. به همین خاطر است که موقعیت را برای تفریح و بازی کودکان به همراه دوستانشان مهیا کرده است و می تواند ساعات خوشی را برای آن ها رقم بزند. استخر بادی دارای دو حوضچه آبی است که به وسیله سرسره بادی به هم متصل شده است. از آن جایی که ساختار اصلی محصول به شکل نهنگ می باشد می تواند برای کودکان جذاب بوده و مورد استفاده آن ها قرار گیرد.

استخر بادی سرسره دار کودک مدل نهنگ اینتکس این محصول قابلیت قرار گیری در فضای باز را دارد لذا می توان آن را در باغ و ویلا و یا در حیاط های بزرگ منازل نصب و راه اندازی کرد و بهترین موقعیت را برای کودکان رقم زد. این محصول بی نظیر فضایی استاندارد را ایجاد کرده است که ایمنی را برای کودکان به وجود می آورد و در نتیجه می تواند برای آن ها بهترین شرایط برای بازی و سرگرمی باشد. بازی و سرگرمی در محیطی ایمن و استاندارد بهترین شرایط را برای کودکان دارد تا بتوانند در فصول گرم سال مانند بزرگسالان به تفریحات آبی و مهیج بپردازند و ساعات خوشی را رقم بزنند. در نتیجه می توان این محصول منحصر به فرد را خریداری کرد و از داشتن آن بهره کافی را برد. کسانی که تمایل به خرید استخر بادی سرسره دار کودک مدل نهنگ 57176 دارند می توانند محصول را با قیمت مناسب از فروشگاه اینتکس ایران سفارش دهند.

نوعخانگی
ظرفیت آب استخر بزرگ 206 لیتر
ظرفیت آب استخر کوچک
 175 لیتر
طول 373 سانتی متر
عرض 234 سانتی متر
ارتفاع 99 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC رنگی
جنس کف PVC دولایه
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل -
سایر ویژگی ها مقاوم در برابر آفتاب
 مناسب سنین زیر 8 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...