استخر بادی سرسره دار کودک طرح دایناسور intex 57129

intex 57129

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,900,000 تومان

استخر بادی سرسره دار کودک طرح دایناسور intex 57129 جزو استخرهای بادی محبوبی است که قطعا کودکان می توانند با خیالی راحت و آسوده پس از تهیه و خرید این محصول داخل آن ساعت ها به بازی و تفریح پرداخته و لذت ببرند. در همین رابطه در این بخش قصد داریم تا در ابتدا در خصوص ویژگی های طراحی این محصول با شما صحبت کنیم. اگر به تصاویر این محصول دقت کنید می توانید مشاهده کنید که بخش اصلی بدنه این استخر بادی ساختاری بیضی شکل را داراست که رنگ اصلی این بخش نیز سبز و سفید می باشد و کنار هم قرار گرفتن این دو رنگ باعث شده تا بدنه اصلی این محصول به زیباترین شکل ممکن شکل بگیرد. به جز این موارد شما می توانید مشاهده کنید که این محصول دارای یک عدد آبپاش بادی می باشد که این بخش با ظاهر یک دایناسور سبز رنگ شکل گرفته و زیبایی این کالا را دو چندان کرده است.

استخر بادی سرسره دار کودک طرح دایناسور intex 57129

دیگر مسئله مهم در خصوص استخر بادی سرسره دار کودک طرح دایناسور intex 57129 بحث وجود یک سایبان بادی زیباست که بیشتر جنبه زیبایی دارد و باعث شده تا طراحی این محصول ساده نباشد. این استخر بادی دارای یک عدد سبد ماهیگیری هم می باشد که باعث شده تا این محصول به عنوان یک استخر طرح ماهیگیری هم شناخته شود. به جز این مسئله وجود یک اسباب بازی پرنده بادی و هم چنین یک نگهدارنده بادی در بخش کناری این استخر نیز از دیگر خصوصیات خوب این محصول به شمار می رود. هم چنین دیگر ویژگی فوق العاده ای که این استخر و مجموعه بادی دارد بحث وجود یک سرسره بادی است که سبب شده تا بتوانید با خیالی راحت کودک خود را با این ویژگی هم سرگرم کنید. راه اندازی آسان این محصول در کنار وجود بدنه ضخیم هم از دیگر خصوصیات فوق العاده این استخر بادی به شمار می رود. با در نظر گرفتن این توضیحات امکان خرید و ثبت سفارش این استخر بادی از سایت فروشگاه اینتکس ایران برای شما فراهم خواهد بود.

خرید استخر بادی سرسره دار کودک طرح دایناسور

 نوع خانگی
 طول 203 سانتی متر
 عرض 173 سانتی متر
 ارتفاع 89 سانتی متر
 ظرفیت آب 180 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ-
نوع پمپ-
 وزن 4.5 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب کودکان
 دارای سرسره بادی
 دارای اسباب بازی بادی
 دارای وسیله بازی بادی سرخود
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، حلقه بادی ، سطل بادی

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...