استخر بادی سرسره دار کودک رنگین کمان 56137

intex 56137

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6%
4,850,000
4,600,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر بادی سرسره دار کودک رنگین کمان 56137 از ابعاد بزرگ و جادار تشکیل شده است که محلی برای بازی و سرگرمی تعدادی کودک به طور همزمان می باشد. در نتیجه می توان آن را خریداری کرد و در فضای باز مورد بهره برداری قرار داد. این استخر بادی دارای حوضچه آبی می باشد که دو عدد است و در مابین آن سرسره بای قرار دارد. به این ترتیب می توان از این سرسره بادی برای بازی های مهیج استفاده کرد و در بخش های مختلف محصول عبور و مرور داشت. با این وجود است که استخر بادی مد نظر طرفداران زیادی دارد که در فضای باز ایجاد می شود و نیاز به موقعیت بزرگ و جادار برای استفاده دارد. با خرید استخر بادی در واقع یک پارک بادی و مهیج برای کودکان ایجاد می شود که از بخش های مختلف آن به منظور بازی و سرگرمی استفاده می کنند و می توانند لحظات خوشی را به دست آورند. در بخشی از استخر بادی و بر روی یکی از حوضچه های آن سایبانی بادی قرار دارد که به شکل رنگین کمان می باشد. قیمت استخر بادی سرسره دار کودک رنگین کمان جدید اینتکس

در نتیجه این محصول در دسته بندی محصولات سایبان دار نیز قرار می گیرد و می توان از وجود آن بهره کافی را برد. استخر بادی مد نظر به راحتی راه اندازی می شود و برای راه اندازی آن نیاز به پمپ باد است. پمپ باد به دریچه های مختلف موجود بر روی بدنه متصل می شود و بخش های تشکیل دهنده آن را به صورت مجزا راه اندازی می کند. در این صورت به سرعت می توان استخر بادی را آماده بهره برداری کودکان کرد و به وسیله پر شدن از آب بهترین لحظات را برای آن ها ایجاد نمود. توپ بادی و عروسک بادی و موارد این چنینی همگی برای ایجاد سرگرمی برای کودکان در نظر گرفته شده است که به صورت سرخود و متصل در استخر بادی وجود دارد و می تواند ساعات خوشی را رقم بزند. خرید استخر بادی سرسره دار کودک رنگین کمان 56137 از نمایندگی مرکزی اینتکس صورت می گیرد.

نوعخانگی
ظرفیت آب استخر بزرگ 206 لیتر
ظرفیت آب استخر کوچک
 175 لیتر
طول 295 سانتی متر
عرض 191 سانتی متر
ارتفاع 109 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC رنگی
جنس کف PVC دولایه
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها دارای وسیله های بازی مجزا و سرخود
 دارای سایه بان طرح رنگین کمان
 مناسب سنین زیر 8 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

حمید غریبی

سلام
احیاناً سایز بزرگتر که حداقل ۵۰ سانتی متر عمق داشته باشه هم هست ؟
برای بچه های ۷ تا ۹ سال

365 روز پیش ارسال پاسخ
اینتکس ایران

سلام وقت بخیر
مدل های سرسره دار عموما ارتفاع کمی دارند ولی مدل های ساده تا ارتفاع 56 سانت و یا بالاتر نیز داخل دسته بندی استخر بادی موجود است.

365 روز پیش ارسال پاسخ