استخر بادی سرسره دار مدل پارک بادی اینتکس 57139

intex 57139

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,480,000 تومان

استخر بادی سرسره دار مدل پارک بادی اینتکس 57139 به عنوان یک محیط مهیج و تفریحی شناخته شده است که می توان در داخل آن بدون نیاز به سایر وسایل بازی کودکان را مشغول و سرگرم نمود. داشتن این محصول لذت حضور در محیط های آبی و مهیج را به کودکان می دهد و می تواند بهترین موقعیت را برای آن ها ایجاد کند تا در بستری ایمن و مناسب به تفریحات خود برسند. استخر بادی مد نظر دارای طرح و ساختار های بادی به شکل موجودات دریا می باشد که به نوبه خود زیبایی زیادی را ایجاد کرده است. همچنین طراحی جذابی را به وجود آورده است تا افراد بتوانند با خیالی آسوده آن را برای کودکان خریداری کنند. فضای بزرگی که به وسیله استخر بادی مد نظر به وجود می آید محیطی برای بازی چندین کودک است به این خاطر از آن به عنوان ایجاد پارک بادی در فضای باز برای دسته ای از کودکان استفاده می شود و می تواند برای افراد بهترین موقعیت و شرایط را ایجاد سازد.

خرید استخر بادی سرسره دار اینتکس

به همین خاطر است که محبوبیت زیادی دارد و با فروش بالا توانسته اوقات خوشی را برای کودکان رقم بزند. در فصول گرم سال همواره تمامی افراد خصوصا کودکان تمایل به داشتن تفریحات آبی و مهیج دارند که در نتیجه می توانند به وسیله این محصول به آن دست پیدا کنند و از اجزای داخل بدنه که بادی و برای سرگرمی می باشد استفاده نمایند. عروسک های بادی موجود در این محصول و همچنین حلقه بادی ساعات خوشی را برای کودکان رقم می زند که به دلیل داشتن بدنه ای با کیفیت و اصل مقاومت دارد و می تواند در برابر ضربه و برخورد و فشار سازگاری زیادی از خود نشان دهد و دچار مشکل نشوند. به همین خاطر است که محبوبیت زیادی دارد. این استخر بادی سرسره دار مدل پارک بادی اینتکس 57139 با قیمت مناسب در فروشگاه اینتکس ایران به فروش می رسد که می توان خرید خود را به این طریق انجام داد.

قیمت استخر بادی سرسره دار اینتکس مدل 57139

نوعخانگی
ظرفيت آب 400 ليتر
طول 279 سانتی متر
عرض 160 سانتی متر
ارتفاع 140 سانتی متر
جنس رويه PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دو لايه
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
ساير ويژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 دارای اسباب بازی مجزا
 دارای چند توپ بادی رنگی
 مناسب سنين کودکان
اقلام همراهبرچسب تعميرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...