استخر بادی سرسره دار مدل جزیره موسیقی 53117

bestway 53117

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,950,000 تومان

استخر بادی سرسره دار مدل جزیره موسیقی 53117 یکی از محصولات مفرح و شاد است که محیطی حرفه ای را ایجاد می کند و به دلیل داشتن بدنه بزرگ که از قیمت های بازی مختلف تشکیل شده است با نام پارک بادی نیز شناخته می شود. استخر بادی دارای دو حوضچه می باشد که به وسیله سرسره بادی به هم متصل شده اند و می توانند برای ایجاد لحظات خوش مورد استفاده و بهره برداری قرار گیرد. به این خاطر است که جزو محصولات جذاب و خاص است که با رنگ های شاد و متنوع ساخته شده است و بدنه ای جذاب و زیبا را تشکیل داده است. از آن جایی که طرح های رویه بدنه مانند آلات موسیقی می باشد و سر سره نیز مانند دکمه های پیانو طراحی شده است به این محصول مدل جزیره موسیقی گفته می شود که برای تمامی کودکان جذابیت دارد و می تواند به جهت داشتن تفریحات مهیج دست جمعی به همراه دوستانشان مورد استفاده قرار گیرد.

خرید استخر بادی سرسره دار طرح موسیقی

استخر بادی مد نظر بزرگ و وسیع است که ابعاد بسیار گسترده ای را دارا می باشد به همین خاطر است که برای داشتن آن و نصب و استفاده آسان آن تنها می توان در فضای باز و محیطی وسیع آن را قرار داد که به راحتی استفاده می شود و می تواند بهترین اوقات را برای استفاده کنندگان رقم بزند. با این وجود است که استخر بادی مد نظر پر فروش و پر طرفدار است و پارک بادی منحصر به فردی را ایجاد می کند که دارای رنگ های شاد است و تفریحات مختلف در بستری ایمن و استاندارد در داخل آن به وقوع می پیوندد. استخر بادی سرسره دار ترکیبی از بهترین مواد اولیه است که برای بازی های مهیج کودکان سازگاری ایجاد کرده است و می توان به این ترتیب از آن در طی سال های زیاد بهره مند شد. برای خرید استخر بادی سرسره دار مدل جزیره موسیقی 53117 به فروشگاه اینتکس تهران مراجعه کنید و محصول را سفارش دهید.

فروش استخر بادی سرسره دار اینتکس مدل 53117

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...