استخر بادی سرسره دار طرح ماشین ها intex 57134

intex 57134

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,800,000 تومان

استخر بادی سرسره دار طرح ماشین ها intex 57134 ایجاد کننده یک پارک بادی و خانگی می باشد که امکانات زیادی دارد و به وسیله آن دیگر نیازی به استفاده از سایر وسایل نخواهد بود. در نتیجه می توان با خیالی آسوده آن را سفارش داد و خرید آن را انجام داد. این استخر بادی دارای عروسک بادی می باشد و سرسره بادی و آبپاش بادی سرخود نیز در آن جای گرفته است. همچنین تعدادی اسباب بازی بادی دارد که می تواند جهت سرگرم کردن کودکان مورد استفاده قرار گیرد. سرسره بادی به وسیله یک ماشین بادی استفاده می شود و سطحی ایمن و استاندارد به منظور حرکت ماشین ها به وجود می آید که می توان با خیالی آسوده از وجود آن بهره مند شد و از داشتن آن لذت برد. این محصول بی نظیر و خاص ساخت شرکت اینتکس است که طراحی و تولید محصولات بی نقص و حرفه ای را انجام می دهند و می توانند با کیفیت بالا محصولات سازگار و مقاوم را ایجاد سازند.

خرید استخر بادی سرسره دار طرح ماشین ها

در نتیجه این استخر بادی که ایجاد تفریحات آبی و مهیج می کند می تواند جزو محصولات پر فروش و محبوب باشد که در طی سال های زیاد قادر به بهره برداری است و می تواند به جهت داشتن موقعیت استاندارد و ایمن مد نظر قرار گیرد. شرایطی که با داشتن این محصول مهیا می شود در واقع نشاط و شادی را برای کودکان رقم می زند و سبب پر جنب و جوش شدن آن ها در محیطی استاندارد می گردد. از این رو می تواند برای کسانی که قصد مهیا کردن موقعیت دلخواه برای کودکان را دارند استفاده شود و ساعات خوشی را برای کودکان ایجاد سازد. استخر بادی سرسره دار طرح ماشین ها intex 57134 با کیفیت بالا و طول عمر و سازگاری در فروشگاه اینتکس ایران موجود است که برای خرید آن می توان به این فروشگاه مراجعه کرد.

فروش استخر بادی سرسره دار طرح ماشین ارزان

نوعخانگی
ظرفيت 150 ليتر
طول 348 سانتی متر
عرض 198 سانتی متر
ارتفاع کلی 121سانتی متر
جنس رويه PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC مات طرح دار
جنس کف PVC دولايه
پمپ-
نوع پمپ
ساک حمل-
ساير ويژگی ها وزن بسته بندی : 8 کيلوگرم
 دارای آبپاش سرخود
 دارای سرسره بازی
 همراه با وسیله های بازی بادی
اقلام همراهبرچسب تعميرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...