استخر بادی سرسره دار طرح تمساح intex 57132

intex 57132

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,800,000 تومان

استخر بادی سرسره دار طرح تمساح intex 57132 جهت تفریحات آبی دو نفره برای کودکان طراحی شده است و موقعیت دلخواهی را برای آن ها ایجاد می سازد. به طوری که می توانند در فضای باز آن را احداث کرده و سبب ایجاد تفریحات آبی مهیج شوند. این استخر بادی دارای سرسره می باشد که بادی بوده و به بدنه متصل است. سرسره بادی می تواند مزیت داشتن سازگاری های لازم را داشته باشد و در نهایت رضایت مخاطب را به دنبال داشته باشد. بدنه ساختار گرد دارد که در واقع حوضچه ای برای تفریحات آبی است که به یک سرسره بادی متصل شده و فضایی مهیج را ایجاد می کند تا در نتیجه انرژی کودکان به بهترین شکل تخلیه شود و موجب رضایت آن ها گردد. بدنه ضد حساسیت است و در واقع از موادی ساخته شده است که سازگار با پوست کودکان است و می تواند بدون ایجاد مشکل برای آن ها مورد استفاده قرار گیرد.خرید استخر بادی سرسره دار کودک طرح تمساح

 از این رو سازگاری دارد و در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. افراد می توانند این محصول را در مسافرت و گردش با خود به همراه داشته باشند و در نتیجه نسبت به بهره مندی از آن در طول عمر بالا اقدام نمایند. این محصول کاربردی و منحصر به فرد برترین نمونه از محصولات بادی است که امروزه تنها به جهت شادی و نشاط کودکان ساخته شده است و می توان آن را در موقعیت های مختلف جهت داشتن تفریحات آبی مهیج نصب و راه اندازی کرد. عروسک بادی محصول دارای آبپاش بادی می باشد که آبتنی کودکان را در بهترین شرایط رقم می زند و می تواند با کیفیت ترین موقعیت را ایجاد سازد. جهت خرید استخر بادی سرسره دار طرح تمساح intex 57132 تنها می توان به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه کرد و محصول را با قیمت مناسب سفارش داد.

 نوعگرد سرسره دار
ظرفیت آب110 لیتر
طول251 سانتی متر
عرض140 سانتی متر
ارتفاع86 سانتی متر
جنس رویهPVC یک و دو لایه
ظاهر رویهتمساح
کف بادشوندارد
پمپندارد
 نوع پمپندارد
برنداینتکس
سایر ویژگی هاطراحی شبیه تمساح با سرسره سرخود
وزن: 11.3 کیلوگرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...