استخر بادی سرسره دار طرح آبنبات 57149 intex

57149 intex

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,750,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر بادی سرسره دار طرح آبنبات 57149 intex جزو 10 محصول پرطرفدار در دسته بندی استخرهای بادی می باشد که این ویژگی باعث شده تا بتوانید با خیالی راحت و آسوده خرید و انتخاب این محصول را از میان مدل های گوناگون استخر سرسره دار برگزینید. قطعا در میان استخرهای بادی کودک سرسره دار این مدل بسیار محبوب است زیرا ساختاری با بهره مندی از طرح آبنبات را داراست که این مسئله باعث شده تا شما بتوانید به بهترین شکل ممکن یک محصول زیبا را برای فرزندان خود خریداری کنید. این محصول دارای یک عدد دروازه باد می باشد که در واقع این ناحیه آبپاش بادی این کالا بوده و همین نکته باعث شده تا کودکان بسیار لذت ببرند. هم چنین به جز این مسئله باید اشاره کنیم که این محصول دارای یک سرسره بادی می باشد که این سرسره برای کودکان فوق العاده بوده و می توانند به راحتی با قرار گیری بر روی این بخش از آن لذت ببرند.

استخر بادی سرسره دار طرح آبنبات

در دو سمت کناری این محصول نیز یک سرسره دیگر و در واقع فضایی دیگر وجود دارد که از این ناحیه شما می توانید توپ های بادی کوچک که در کنار باکس بسته بندی این محصول قرار دارد را به پایین سر داده و به بازی بپردازید. هم چنین باید اشاره کنیم که رنگ های شاد و جذابی که در طراحی این محصول استفاده شده نیز قطعا در روحیه کودک اثرگذار خواهد بود. برای راه اندازی و استفاده از این استخر بادی نیز شما باید سعی کنید تا یک پمپ باد را به صورت مجزا تهیه و خریداری کنید که قطعا با خرید پمپ باد فرآیند راه اندازی و استفاده از این محصول نیز سریع تر خواهد بود. به جز این موارد نیز شما باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که بدنه اصلی این محصول از جنس وینیل و یا همان PVC شکل گرفته که ضخامت بالایی داشته و با اطمینان خاطر می توانید این استخر بادی کودک سرسره دار را از فروشگاه اینتکس ایران خریداری کنید.

 نوعخانگی
ظرفیت 374 لیتر
طول 295 سانتی متر
عرض 191 سانتی متر
ارتفاع 130 سانتی متر
جنس رویه وینیل
ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
جنس کف وینیل
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها دارای وسیله های بازی مجزا و سرخود
 دارای تاج و فواره طرح آبنبات
دارای حلقه های طرح لالی پاپ
رنگ بندی جذاب و زیبا
 مناسب سنین زیر بالای 2 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

مهدی ایمانی

خیلی استخر باحالی بود دخترم با خواهرزادم با همدیگه بازی کردن و کیفشو بردن. فقط یه چیزی فکر باد کردنش با سشوار از سرتون بیرون کنید فروشنده به ما گفت پمپ خوده اینتکس براش بخریم فکر می کردم با سشوارم میشه بادش کرد ولی درست نشد باز مجدد یه هزینه ارسال دادم برام اینبار پمپ فرستادن😂

354 روز پیش ارسال پاسخ