استخر بادی سرسره دار سرزمین دایناسورها اینتکس

intex 57166

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,700,000 تومان

استخر بادی سرسره دار سرزمین دایناسورها اینتکس یکی دیگر از جدیدترین انواع استخر بادی کودک سرسره دار با طراحی منحصر به فرد و جذاب بوده که در سال 2022 برای رده سنی کودک و خردسال توسط برند اینتکس طراحی و به بازار معرفی شده است. ساختار بدنه این استخر بادی مستطیل شکل بوده که در بخش ابتدایی آن یک سرسره بادی سرخود برای ورود کودک به محوطه اصلی قرار گرفته تا فرزند شما به راحتی به محل بازی خود تردد کند. در کنار این سرسره بادی سرخود نیز یک درختچه نصب شده که در واقع آبپاش بادی سرخود محصول بوده و به راحتی و از طریق اتصال به یک شلنگ اب راه اندازی می شود. همچنین این استخر بادی مجهز به عروسک بادی مجزا نیز بوده که تمامی این موارد با طراحی یک جزیره دایناسور همراه بوده تا جذابیت کافی برای فرزند شما داشته باشد.

استخر بادی سرسره دار سرزمین دایناسورها اینتکس

مهم ترین نکته در زمان انتخاب و خرید استخر بادی کودک مربوط به جنس بدنه آن بوده که در استخر بادی سرسره دار سرزمین دایناسورها اینتکس از مرغوب ترین نوع پی وی سی طرح چرم و سازگار با تمامی شرایط آب و هوایی استفاده شده است. پس می توانید این استخر بادی را در باغ و حیاط نیز برای بازی فرزند خود راه اندازی کنید. اگر شما نیز قصد خرید استخر بادی سرسره دار سرزمین دایناسورها اینتکس را برای فرزند خود دارید می توانید به صورت اینترنتی و از طریق همین صفحه محصول را به سبد خرید خود اضافه کرده و یا به صورت حضوری و تلفنی به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

نوعخانگی
ظرفیت داخل بدنه 143  لیتر
طول 191 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
ارتفاع 58 سانتی متر
جنس رویه PVC وینیل
جنس بخش کناری PVC وینیل
جنس کف PVC دو لایه
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی هادارای سرسره بادی
دارای عروسک های بادی سرخود
دارای آبپاش متصل به بدنه
مناسب سنین کودکان و خردسالان
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...