استخر بادی سرسره دار رنگین کمان اینتکس intex 57453

intex 57453

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4%
3,900,000
3,750,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر بادی سرسره دار رنگین کمان اینتکس intex 57453 را باید جزو پنج استخر بادی سرسره دار شرکت اینتکس در نظر گرفت که هم از نظر ظاهر و هم از نظر نوع طراحی باعث شده تا مشتریان بتوانند به بهترین شکل ممکن دست به خرید و ثبت سفارش زده و یک کالای لوکس و ایده آل را در اختیار داشته باشند. این استخر همان طور که در تصاویر آن نیز قابل مشاهده است به گونه ای طراحی شده که شما دو قسمت متفاوت و در واقع دو استخر مجزا را می توانید مشاهده کنید که این مسئله باعث شده تا کودک هم در بدو ورود و هم در ناحیه جلویی بتواند از دو استخر ایده آل استفاده کرده و لذت ببرد که هر یک از این بخش ها نیز دارای یک ظرفیت آب متفاوت خواهد بود. نکته مهم دیگر در رابطه با این استخر بادی وجود بخش های کناری این محصول است که دو حفره همانند سرسره را می توانید مشاهده کنید که با توجه به وجود توپ های بادی مجزا در داخل بسته بندی این محصول یک سرگرمی مجزا را هم برای کودکان خلق خواهد کرد.

استخر بادی سرسره دار رنگین کمان اینتکس intex 57453 | اینتکس ایران

نکته مهم دیگری که باید در رابطه با استخر بادی سرسره دار رنگین کمان اینتکس intex 57453 عنوان کنیم بحث وجود سرسره بادی در داخل این استخر است که کودک می تواند به راحتی از این سرسره نیز به پایین سر خورده و یک هیجان فوق العاده را بتواند تجربه کند. علاوه بر این ها بر روی این استخر بادی شما می توانید یک عدد آبپاش بادی سرخود را هم مشاهده کنید که وجود این آبپاش باعث شده تا هیجان استفاده از این محصول دو چندان شود. سایبان طرح رنگین کمان این محصول نیز در کنار رنگ های شاد و جذابی که این استخر داراست از دیگر خصوصیات فوق العاده این استخر بادی به شمار خواهد رفت. با در نظر گرفتن این توضیحات و هم چنین مشاهده خصوصیات و جدول توضیحات این محصول ، شما با قیمت استثنایی از نمایندگی اینتکس در ایران خریداری کنید.

نوعخانگی
ظرفیت آب استخر بزرگ 206 لیتر
ظرفیت آب استخر کوچک
 175 لیتر
طول 297 سانتی متر
عرض 193 سانتی متر
ارتفاع 135 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC رنگی
جنس کف PVC دولایه
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها دارای وسیله های بازی مجزا و سرخود
 دارای سایه بان طرح رنگین کمان
 مناسب سنین زیر 8 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...