استخر بادی سرسره دار اینتکس مدل Candy

intex 57144

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9%
3,950,000
3,600,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر بادی سرسره دار اینتکس مدل Candy از سری محصولات بزرگ و حرفه ای است که با نام پارک بادی نیز شناخته می شود و می توان برای افراد بهترین موقعیت را ایجاد سازد. استخر بادی سرسره دار برند و اصل است که ساخت شرکت معتبر اینتکس می باشد تا کودکان در داخل آن لحظات خوشی را تجربه کنند و به همراه دوستان خود این لحظات را داشته باشند. بخش های مختلفی که در ساختار استخر بادی وجود دارد سبب شده است که افراد زیادی به سمت داشتن آن کشیده شوند و آن را جزو پر فروش ترین وسایل بادی بشناسند.

استخر بادی سرسره دار اینتکس مدل آبنبات از این رو استخر بادی سرسره دار پر فروش خواهد بود و می تواند بهترین اوقات را برای افراد رقم بزند. این محصول ترکیب رنگ به خصوصی دارد به طوری که جذابیت زیادی ایجاد کرده است و می تواند مورد محبوبیت کودکان قرار گیرد. علاوه بر این موارد متناسب با روحیات کودکان است تا ساعات خوشی را کسب کنند و به تفریحات آبی مهیج بپردازند. این محصول خاص بدنه ای ضخیم دارد که قابلیت ضد حساسیت بودن دارد و در نتیجه می تواند برای استفاده در طول عمر بالا مد نظر قرار گیرد و اوقات خوشی را ایجاد سازد. این محصول محیطی ایمن و استاندارد است که در فضای باز و محیط هایی مانند حیاط های بزرگ و باغ و ویلا نصب می شود و در اختیار کودکان برای ایجاد تفریحات آبی مهیج دست جمعی انتخاب می گردد. به منظور خرید آسان استخر بادی سرسره دار اینتکس مدل Candy با ظاهری خاص و منحصر به فرد و با مزیت های گفته شده تنها می توان به نمایندگی مرکزی اینتکس ایران مراجعه کرد تا محصول را سفارش داده و خرید را نهایی نمود.


نوعخانگی
وزن 9.59 کیلوگرم
طول 170 سانتی متر
عرض 168 سانتی متر
ارتفاع 122 سانتی متر
جنس رویه PVC وینیل
جنس بخش کناری PVC وینیل
جنس کف PVC دو لایه
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی هادارای سرسره بادی
دارای عروسک های بادی سرخود
دارای آبپاش متصل به بدنه
مناسب سنین کودکان و خردسالان
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...