استخر بادی سایز بزرگ شفاف intex 56483

intex 56483

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
14%
2,650,000
2,280,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر بادی سایز بزرگ شفاف intex 56483 یک تولید باکیفیت و جذاب از شرکت اینتکس میباشد که از آن می توان به عنوان یکی از بزرگ ترین استخرهای بادی این شرکت هم نام برد. در تکمیل این جمله باید اشاره کنیم که این استخر بادی همان طور که در جدول مشخصات این محصول هم قابل مشاهده است دارای طول 262 سانتی متر می باشد که این طول نشان از بزرگ بودن این استخر دارد و مشتریان با خیال راحت با تهیه این محصول می توانند در کنار فرزندان خود به بازی و تفریح بپردازند. عرض این استخر بادی نیز 175 سانتی متر و ارتفاع این کالا هم 56 سانتی متر می باشد که تمامی این نکات نشان از ایده آل بودن این محصول دارد. ظرفیت آب 770 لیتری این محصول هم یکی دیگر از مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید و نشان از بزرگ بودن ابعاد این محصول دارد. باکس این استخر نیز دارای وزن 5.3 کیلوگرمی می باشد که به ساده ترین شکل ممکن امکان جا به جایی این استخر بادی برای شما عزیزان فراهم خواهد بود.

استخر بادی سایز بزرگ شفاف intex 56483 | اینتکس ایران

اگر بخواهیم از بحث ابعاد و اندازه های استخر بادی سایز بزرگ شفاف intex 56483 عبور کنیم ، باید به این نکته نیز اشاره کنیم که از نظر نوع طراحی نیز دارای یک بدنه شفاف و سفید رنگ می باشد که میان هر لایه شما می توانید رنگ آبی را هم مشاهده کنید که کنار هم قرار گرفتن این دو رنگ جلوه ای خاص و جذاب را به این محصول بخشیده است. علاوه بر این ها باید عنوان کنیم که این استخر به صورت مستطیلی و با فرو رفتگی های جزئی طراحی و ارائه شده که نشان از جذابیت در ساخت این محصول دارد. با توجه به این توضیحات و همین طور با مشاهده تصاویر این محصول و مطالعه دیگر خصوصیات این استخر در بخش سایز و مشخصات ، شما با آگاهی کامل از این محصول می توانید خرید استخر بادی بزرگ را از فروشگاه اینتکس ایران به ثبت برسانید.

خرید استخر بادی سایز بزرگ شفاف مدل intex 56483 | اینتکس ایران

نوعتفریحی
ظرفیت 770 لیتر
طول 262 سانتی متر
عرض 175 سانتی متر
ارتفاع 56 سانتی متر
وزن 5.3 کیلوگرم
جنس بدنه PVC برزنتی
جنس کف PVC 
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
دارای بدنه شفاف
دارای بدنه ای مقاوم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

سمیه قاسمی

خیلی بزرگه قشنگ واسه به خانواده کافیه لذت بردیم

460 روز پیش ارسال پاسخ