استخر بادی سایز بزرگ خانوادگی صورتی 58487

intex 58487

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
14%
3,250,000
2,800,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر بادی سایز بزرگ خانوادگی صورتی 58487 محیطی استاندارد و ایمن برای تفریحات آبی کودکان و بزرگسالان ایجاد می کند که دارای سازگاری زیاد است و همچنین طول عمر بالا را شامل می شود. محصول مورد نظر از بهترین و با کیفیت ترین بدنه تشکیل شده است که از نوع پی وی سی می باشد و قابلیت هایی نظیر ضد حساسیت بودن را برای کودکان و پوست های حساس رقم می زند. بدنه رنگی و شفاف این محصول توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است و می تواند برای افراد جذابیت زیادی داشته باشد. به همین خاطر است که برای بهره مندی این افراد از تفریحات آبی مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند سازگار ترین موقعیت را ایجاد کند. بدنه در بخش کف و دیواره ها لایه های بیش تری دارد و ضخامت زیاد تری را دارد تا بتواند بر روی سطوح مختلف قرار گیرد و مورد استفاده کودکان و بزرگسالان باشد.

قیمت استخر بادی سایز بزرگ خانوادگی صورتی اینتکس از نظر زیبایی و ظاهر نیز محصول بدون پس دادن رنگ می تواند در موقعیت های مختلف و شرایط گوناگون قرار گیرد و استفاده شود. همچنین با استفاده در فضای باز و در معرض آفتاب بدنه دچار آسیب و رنگ پریدگی نمی شود و می تواند از بروز آفتاب سوختگی نیز جلوگیری کند. از این رو داشتن استخر بادی مد نظر برای تمامی خانواده ها لازم است و برای آن ها لذت حضور در محیط آبی و آبتنی در فصول گرم سال را مهیا می سازد. هر یک از کسانی که به دنبال خرید این محصول بی نظیر می باشند باید بدانند که بدنه اصل و اورجینال است که ترکیبی از بهترین مواد اولیه می باشد. در نتیجه می تواند طول عمر بالایی داشته باشد و بتوان از آن نهایت استفاده های لازم را به عمل آورد. به منظور خرید آسان و سریع استخر بادی سایز بزرگ خانوادگی صورتی 58487 می توان به سایت فروشگاه اینتکس مراجعه کرد و محصول را به صورت غیر حضوری سفارش داد.

 نوعخانگی
ظرفیت 995 لیتر
طول 305 سانتی متر
عرض 183 سانتی متر
ارتفاع 56 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC رنگی ساده
جنس کف PVC دولایه
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل -
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 7 کیلوگرم
 ساختار سه طبقه ای
 مناسب سنین کودک و بزرگسال
اقلام همراه برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...