استخر بادی سایز بزرگ اینتایم intime yt311

intime yt311

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,263,000 تومان

استخر بادی سایز بزرگ اینتایم intime yt311 جزو استخرهای بادی باکیفیتی است که شرکت اینتایم با یک بدنه ضخیم و بادوام اقدام به تولید و ارائه آن کرده است. در همین راستا باید اشاره کنیم که این استخر بادی دارای ساختاری مستطیلی شکل می باشد که این ساختار باعث شده تا یک استخر بزرگ و زیبا را در اختیار داشته باشید که با بدنه ای ساده و در عین حال جذاب در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.از نظر نوع طراحی و ظاهر بدنه شما می توانید یک بدنه آبی رنگ را مشاهده کنید که این رنگ آبی تشکیل دهنده بخش های داخلی و بیرونی این محصول بوده و تنها رنگ سفید نیز بر روی لبه اصلی این محصول قابل رویت می باشد. علاوه بر این ها ساختار اصلی بدنه این استخر سه لایه بوده که به صورت یکسان بر روی هم قرار گرفته است.

استخر بادی سایز بزرگ اینتایم intime yt311 | اینتکس ایران

نکته مهم دیگر در رابطه با استخر بادی سایز بزرگ اینتایم intime yt311 بحث درباره ابعاد این محصول است که نشان از بزرگ بودن این استخر دارد. در واقع طول اصلی این استخر بادی 262 سانتی متر و عرض آن هم 175 سانتی متر می باشد. از نظر ارتفاع هم این محصول 60 سانتی متر خواهد بود که قطعا جزو بزرگ ترین استخرهای مستطیلی بادی به شمار خواهد رفت. علاوه بر این ها از نظر جنس و کیفیت هم این محصول دارای بدنه ای از نوع PVC بوده و ضخامت بالایی دارد که خیال شما از نظر جنس و کیفیت قطعا راحت خواهد بود. با در نظر گرفتن این توضیحات و با مشاهده قیمت فوق العاده ای که این محصول دارد هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش برای شما عزیزان در سایت نمایندگی اینتکس در ایران فراهم است.

خرید استخر بادی سایز بزرگ اینتایم مدل intime yt311 | اینتکس ایران

 نوع خانگی
 طول 262 سانتی متر
 عرض 175 سانتی متر
 ارتفاع 60 سانتی متر
 ظرفیت آب 980 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC دو لایه
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ ندارد
نوع پمپ -
 وزن 5 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتایم
 مناسب تمام سنین
 دارای دریچه تخلیه آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...