استخر بادی سایبان متحرک بست وی 52192

bestway 52192

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان

استخر بادی سایبان متحرک بست وی 52192 از سری محصولات اصل و اورجینال می باشد که با بدنه بادی توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند. این محصول خاص دارای سایبانی مجزا و متحرک است که در صورت تمایل بر روی بدنه قرار می گیرد و مورد استفاده واقع می شود اما در صورت نداشتن موقعیت می توان آن را استفاده نکرد و بر روی بدنه قرار نداد. با این وجود است که استخر بادی می تواند بهترین موقعیت برای داشتن تفریحات آبی باشد که کمک می کند کودکان با دوستان خود در مکانی ایمن و استاندارد تفریحات آبی داشته باشند. این استخر بادی خاص و زیبا دارای طرح های چاپی بر روی دیواره خود می باشد که آن را جذاب تر و زیبا تر ساخته است. دیواره محصول بادی و ضخیم می باشد که در نتیجه می تواند استحکام آن را ایجاد کند و در نتیجه می تواند به منظور استفاده در فضای باز و فضای سرپوشیده خریداری شود. چرا که این محصول با داشتن چنین سقفی در معرض تابش آفتاب استفاده می شود که امکان بهره مندی از آن در فضای باز وجود دارد.

خرید استخر بادی با سایبان متحرک بست وی

اما در صورت تمایل و یا در سایر فصول سال می توان محصول را بدون سایبان متحرک به عنوان استخر توپ نیز استفاده کرد و از آن لذت برد. به جهت راه اندازی آسان استخر مد نظر دریچه های متعدد برای باد کردن بدنه در سراسر آن وجود دارد که می توان با استفاده از پمپ باد به راحتی محصول را برای استفاده و بهره برداری آماده کرد و در نتیجه در کم ترین زمان محصول را اماده استفاده کرد. در مسافرت و گردش این استخر بادی بهترین گزینه می باشد که امکان راه اندازی آسان دارد و می تواند اوقات خوشی را برای افراد رقم بزند. چنانچه قصد خرید استخر بادی سایبان متحرک بست وی 52192 را دارید می توانید محصول را با برند بست وی از نمایندگی اینتکس تهران خریداری نمایید و از آن لذت ببرید.

فروش استخر بادی سایبان دار بست وی مدل 52192

نوعخانگی
ظرفیت 265 لیتر
طول 147 سانتی متر
عرض 147 سانتی متر
ارتفاع 122 سانتی متر
جنس رویه وینیل طرح چرم
نوع بدنه طرح دار
جنس کف وینیل دو لایه
پمپ-
نوع پمپ -
ساک حمل-
سایر ویژگی هادارای سایبان مجزا
دارای چند دریچه باد مجزا
قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
مناسب سنین کودکان و خردسالان
مقاوم در برابر دمای مختلف آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...