استخر بادی سایبان دار کودک کمجا 57420

intex 57420

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
650,000 تومان

استخر بادی سایبان دار کودک کمجا 57420 جدید ترین مدلی است که توسط شرکت اینتکس ساخته شده است و امکان داشتن تفریحات آبی و مهیج را برای افراد رقم زده است. این استخر بادی دارای سایبانی محکم و استوار بر روی خود می باشد تا بتوان در روز های آفتابی نیز از آن استفاده کرد. چرا که پوست کودکان از حساس ترین پوست ها به شمار می آید که در معرض اشعه خورشید دچار آفتاب سوختگی می شود. به همین خاطر است که سایبان بر روی آن قرار می گیرد و می تواند از برخورد اشعه خورشید به آن ها جلوگیری کند. از این رو کودکان نیز مانند بزرگسالان می توانند در روز های تابستانی در فضای باز نیز به تفریحات آبی و مورد علاقعه خود برسند و از داشتن آن لذت ببرند و بتوانند ساعات خوشی را داشته باشند. استخر بادی دارای سایبان بادی رنگارنگ می باشد که ترکیبی از بهترین رنگ ها است. 

استخر بادی سایبان دار کودک رنگین کمان کف بادیاین رنگبندی می تواند برای کودکان جذابیت داشته باشد و در روحیات آن ها تاثیر بگذارد. به همین خاطر است که پر فروش و منحصر به فرد است و رضایت کودکان را به خوبی جلب می کند. استخر بادی می تواند محیطی برای تفریحات مهیج آبی باشد و به دلیل کوچک بودن به عنوان استخر های کمجا نیز معرفی می شود. با این شرایط افراد در منزل نیز قادر به استفاده از آن به عنوان استخر توپ می باشند و به وسیله توپ های رنگی و زیاد می توانند ساعات خوشی را سپری کنند. استخر بادی مد نظر به راحتی راه اندازی و می شود و دارای جمع آوری آسان نیز می باشد. به این ترتیب می توان با داشتن یک پمپ باد تمامی مزیت های لازم را به دست آورد و دارای شرایط کامل برای بهره مندی از محیط آبی بود. کسانی که تمایل به خرید استخر بادی سایبان دار کودک کمجا 57420 دارند می توانند محصول را با قیمت مناسب از نمایندگی اینتکس ایران سفارش دهند.

 نوعخانگی ، سفری
ظرفیت 45 لیتر
طول 155 سانتی متر
عرض 104 سانتی متر
برند اینتکس
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC
جنس کف PVC دولایه بادشو
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی : 3 کیلوگرم
 دارای سایبان سرخود
مناسب سنین زیر 6 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...