استخر بادی سایبان دار طرح پو intex 58415

intex 58415

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
700,000 تومان

استخر بادی سایبان دار طرح پو intex 58415 بدنه ای کمجا اما کاربردی دارد که می تواند لحظات تفریحی و مهیجی را برای کودکان ایجاد سازد. این محصول با کیفیت بالا قادر به جوابگویی در برابر نیاز کودکان به تفریحات آبی می باشد و دارای طول عمر و سازگاری زیاد خواهد بود. در نتیجه در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند بهترین و کاربردی ترین محصولی باشد که امروزه افراد به آن نیاز دارند. استخر بادی سایبان دار فانتزی و زیبا است و برگرفته از طرح انیمیشن پو ساخته شده است. بنابراین می توان این طرح پر فروش و محبوب را برای استفاده در موقعیت های مختلف خریداری کرد و نسبت به داشتن آن اقدام نمود. این طرح محبوبیت زیادی در بین کودکان دارد و جزو طرح هایی است که طراحان در تولید محصولات مناسب رده سنی کودکان به کار می برند. از این رو توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است و برای گذراندن وقت آن را خریداری می کنند.

خرید استخر بادی سایبان دار طرح پو اینتکس

سایبان موجود در این محصول سبب راحتی در روز های آفتابی می شود و می تواند برای کودکان بهترین شرایط را ایجاد سازد. همچنین بخش کف از کف باد شو و حباب دار تشکیل شده است که میزان راحتی زیادی را ایجاد می کند تا کودکان در زمان بازی دچار خستگی نشوند و یا این که در محیط مرطوب دچار سر خوردن نشوند. با وجود چنین مواردی این استخر بادی را می توان به عنوان یک محصول مقاوم و سازگار معرفی کرد که افراد زیادی به سمت داشتن آن کشیده می شوند و تمایل دارند در زمان رفتن به مسافرت و گردش آن را به همراه داشته باشند. از این رو نسبت به خرید استخر بادی سایبان دار طرح پو intex 58415 از طریق مراجعه به سایت فروشگاه اینتکس اقدام می کنند و محصولی اورجینال را سفارش می دهند.

قیمت استخر بادی سایبان دار اینتکس مدل پو

نوعخانگی ، سفری
ظرفیت 41 لیتر
طول 109 سانتی متر
عرض 102 سانتی متر
ارتفاع 71 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
 قابلیت استفاده در فضای باز
اقلام همراه برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...