استخر بادی سایبان دار طرح ستاره intex 57428

intex 57428

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
685,000 تومان

استخر بادی سایبان دار طرح ستاره intex 57428 از سری استخر های بادی مناسب کودکان کم سن می باشد که دارای قیمت مناسب و کیفیت بالا است و می توان از آن در طی مدت زمان طولانی استفاده کرد. محصول برای رده سنی زیر چهار سال طراحی و تولید شده است و برای ایجاد ایمنی در افراد در نظر گرفته می شود. به همین خاطر است که جزو پر فروش ترین و محبوب ترین استخر های بادی است که این رده سنی به آن تمایل دارند. داشتن رنگبندی جذاب و متنوع و ایجاد یک محصول فانتزی با نهایت کیفیت رضایت مخاطب را به دنبال دارد و در نتیجه می تواند موجب ایجاد تفریحات آبی در امنیت کامل برای این گروه از کودکان شود. با مهیا شدن ایمنی کامل در محیطی استاندارد والدین نیز با خیالی آسوده قادر به قرار دادن فرزندان خود در محیط استخر بادی می باشند و در نتیجه می توانند اوقات خوشی را برای آن ها ایجاد سازند.

خرید استخر بادی سایبان دار طرح ستاره اینتکس

این محصول دارای کیفیت بالا است به طوری که می تواند در طی مدت زمان طولانی در معرض تابش اشعه خورشید قرار گیرد. به همین خاطر در برابر این اشعه مقاومت دارد و بدون ایجاد رنگ پریدگی و آسیب استفاده خواهد شد. استخر بادی دارای سایبان نیز می باشد که به شکل زیبا و جذاب بر روی بدنه قرار گرفته است. این سایبان می تواند برای کودکان سایه ایجاد سازد تا در روز های گرم و آفتابی در فضای باز از داشتن تفریحات آبی لذت ببرند. سایبان مانع از برخورد اشعه خورشید به بدن کودکان می شود و در نتیجه شرایط دلخواه والدین برای بازی کودکان را مهیا می سازد. به همین خاطر است که رضایت را به دنبال دارد. کسانی که قصد خرید استخر بادی سایبان دار طرح ستاره intex 57428 را دارند همواره می توانند به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و محصول را سفارش دهند.

فروش استخر بادی سایبان دار ستاره ای ارزان قیمت

 نوعخانگی
ظرفیت 45 لیتر
قطر 102 سانتی متر
ارتفاع 86 سانتی متر
وزن 1.7 کیلوگرم
جنس بدنه PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری PVC مات طرح دار
جنس کف PVC دولایه بادی
پمپندارد
نوع پمپ-
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها دارای سایه بان بادی
 مناسب کودکان زیر 4 سال
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...