استخر بادی سایبان دار خانوادگی اینتکس

intex 57186

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,880,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر بادی سایبان دار خانوادگی اینتکس از سری استخر های بادی بزرگ و جادار است که برای داشتن تفریحات آبی دست جمعی ساخته شده است که فضایی بزرگ را ایجاد می کند تا افراد دچار مشکل نشده و بتوانند ساعات خوشی را کسب نمایند. استخر بادی دارای سایبان نیز می باشد تا در روز های آفتابی از بروز آسیب جلوگیری شود. از سوی دیگر استخر بادی دارای بدنه ای ضد حساسیت و ضخیم نیز می باشد تا تمامی مزیت های ممکن برای استفاده افراد را داشته باشد.

استخر بادی سایبان دار خانوادگی اینتکس جدید ارزان امروزه داشتن استخر بادی به صرفه می باشد تا تفریحات مهیج آبی ایجاد گردد و در نهایت بتوان در رده سنی مختلف از آن بهره مند شد. استخر بادی توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و به دلیل داشتن بدنه ضخیم و دوام و طول عمر بالا محبوبیت زیادی نزد افراد دارد. در نتیجه شرایط دلخواهی را ایجاد کرده است که می توان با تکیه بر مزیت های آن به راحتی محصول را خریداری نمود. استخر بادی دارای نشیمن بادی مجزا می باشد تا کسانی که تمایل به استراحت در محیط آبی را دارند از آن استفاده کنند. همچنین دیواره ها در نهایت سازگاری لازم می باشند و با ضخامت زیاد و دوام و طول عمر توانسته اند محیطی ایمن برای تفریحات آبی تمامی رده های سنی باشد. این محصول رنگ دلخواه دارد و از سادگی برخوردار می باشد تا تمامی افراد به آن مجذوب شوند و بتوانند بهترین اوقات را برای اعضای خانواده خود رقم بزنند. به منظور خرید آسان استخر بادی سایبان دار خانوادگی اینتکس به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کنید و یا سایت اینتکس ایران را مورد بررسی قرار دهید.

 نوعتفریحی
ظرفیت 530 لیتر
طول 229 سانتی متر
عرض 191 سانتی متر
ارتفاع 135 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف
جنس کف PVC دولایه
پمپندارد
نوع پمپ-
ساک حملندارد
سایر ویژگی هاساخت شرکت اینتکس
ساختار سه طبقه ای
مناسب سنین کودک و بزرگسال
دارای تکیه گاه و نشیمنگاه بادی
همراه با جالیوانی بادی
قابلیت جداشدن سایه بان
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...