استخر بادی دخترانه کودک میکی موس

bestway 91035

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7%
730,000
680,000 تومان

استخر بادی دخترانه کودک میکی موس بهترین گزینه برای تفریحات آبی کودکان است که با داشتن بدنه ای به رنگ صورتی توانسته توجه آن ها را جلب کند و جزو پر فروش ترین محصولات باشد. استخر بادی همواره در محیط های مختلف استفاده می شود که شامل فضای بسته به عنوان استخر توپ و فضای باز به عنوان استخر های تفریحی می شود. از این رو می توان با خیالی آسوده از داشتن آن لذت برد و به بهره مندی از این محصول منحصر به فرد دست پیدا کرد. استخر بادی را می توان با دیواره حلقه ای مورد خریداری قرار داد که دیواره ای محکم و استوار می باشد که مقاومت زیاد در برابر عوامل مختلف را دارد و می تواند در برابر فشار و ضربه سازگاری داشته باشد و دوام و طول عمر خود را حفظ کند. 

طراحی های بی نظیر و فانتزی بر روی دیواره های محصول سبب جذب مخاطب می شود به طوری که در برابر اشعه خورشید مقاومت دارد و دچار رنگ پریدگی نخواهد شد و در نتیجه می تواند بدون تغییر حالت در طول عمر بالا در اختیار افراد باشد و توجه آن ها را به خود جلب کند. این محصول به روش آسان راه اندازی می شود. برای راه اندازی آن تنها نیاز به پمپ باد است تا به دریچه موجود در بدنه محصول متصل شود و بتوان تولید باد را آغاز نمود. با این وجود در کم ترین زمان و به راحتی باد داخل استخر بادی تامین خواهد شد و مشکلی برای راه اندازی آن وجود نخواهد داشت. چنانچه تمایل به خرید استخر بادی دخترانه کودک میکی موس دارید می توانید به فروشگاه محصولات بادی اینتکس ایران مراجعه کنید و محصول را با قیمت مناسب و کیفیت بالا وارد سبد خرید خود نمایید.

 نوع خانگی
 قطر 102 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 سازنده بست وی
 کف بادی بله
 جنس رویه PVC دو لایه
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه 
 پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
وزن بسته بندی: 1.2 کیلوگرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...