استخر بادی دخترانه پرنسس مدل 91056

91056

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,350,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر بادی دخترانه پرنسس مدل 91056 یکی از استخرهای دخترانه خاص و جذابی است که قطعا میتواند ساعت ها باعث شود تا کودکان شما مشغول بازی و تفریح باشند و به بهترین شکل ممکن با تفریح و سرگرمی هایی که دارند لحظات خود را سپری کنند. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که این محصول جلوه ای فوق العاده زیبا دارد به این صورت که طرح و نقش موجود بر روی بدنه اصلی این محصول برگرفته از تصاویر پرنسس های مختلف بوده و همین امر در کنار رنگ صورتی فوق العاده ای که این استخر بادی داراست باعث شده تا کودکان و خصوصا دختران مجذوب این استخر بادی شوند. علاوه بر این ها باید اشاره داشته باشیم که این استخر بادی ساختاری مستطیلی شکل دارد و این مسئله باعث شده تا به بهترین شکل ممکن فضای داخلی این کالا برای بازی و تفریح چندین کودک به صورت همزمان نیز مهیه باشد.

فروش استخر بادی دخترانه پرنسس مدل 91056 ارزان قیمت

علاوه بر این ها استخر بادی دخترانه پرنسس مدل 91056 نیز به گونه ای شکل گرفته که بر روی هر یک از لایه های این محصول شما می توانید یک عدد دریچه باد را مشاهده کنید که به وسیله خرید و تهیه یک پمپ باد مجزا امکان راه اندازی این محصول فراهم خواهد بود. مدل های مختلف پمپ باد نیز داخل سایت اینتکس ایران قابل دسترس و مشاهده می باشد. هم چنین باکس بسته بندی این استخر بادی نیز به صورت رنگی و شیک شکل گرفته است که شما می توانید با توجه به وزن کمی که دارد به سادگی ان را حمل و جا به جا کنید. تمامی این ویژگی ها در کنار ضخامت بدنه و همین طور ابعاد خوبی که این محصول داراست و در بخش سایز و مشخصات نیز می توانید آن ها را مشاهده کنید ، باعث شده تا یک محصول کامل و ایده آل را در اختیار داشته باشید و با بهترین قیمت ممکن امکان خرید و ثبت سفارش از سایت فروشگاه اینتکس در ایران برای شما عزیزان فراهم است.

خرید استخر بادی دخترانه پرنسس مدل 91056 جدید

نوعخانگی
ظرفیت 450 لیتر
طول 200 سانتی متر
عرض 146 سانتی متر
ارتفاع 48 سانتی متر
جنس بدنه PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 دارای ساختار دو طبقه ای
 مناسب سنین بالای 3 سال
 دارای دریچه تخلیه آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...