استخر بادی خانوادگی مدل آکواریومی intex 58485

intex 58485

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,900,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر بادی خانوادگی مدل آکواریومی intex 58485 یکی دیگر از باکیفیت ترین انواع استخر بادی مستطیل شکل سایز بزرگ تولید شده توسط کمپانی اینتکس بوده که به دلیل ابعاد بدنه بزرگی که داشته مورد استفاده تمامی سنین از کودک تا بزرگسال واقع خواهد شد. در نظر داشته باشید این محصول فضای بالغ بر طول 305 سانتی متر و عرض 183 سانتی متر را در برگرفته که یک ابعاد بزرگ و استاندارد بوده تا ما بتوانید برای تفریحات آبی خانوادگی به راحتی از این محصول استفاده کرده و لذت ببرید. از سوی دیگر ارتفاع بدنه این استخر بادی برخلاف باقی نمونه استخر های بادی اینتکس بلند بوده تا شما در روز های گرم سال بدون محدودیت سنی بتوانید از آن استفاده کنید. در بخش کف محصول یک عدد دریچه تخلیه نیز تعبیه شده تا از این طریق بتوانید آب داخل مخزن را در زمان جمع اوری استخر بادی به راحتی تخلیه کنید.

استخر بادی خانوادگی مدل آکواریومی intex 58485

 بدنه اصلی این استخر بادی از سه لایه تشکیل شده که هر یک از این لایه ها مجهیز به دریچه باد اختصاصی بوده تا بتوانید محصول را در زمانی کوتاه با استفاده از پمپ باد مخصوص محصولات بادی راه اندازی کرده و مورد استفاده قرار دهید. این استخر بادی از طراحی زیبایی برخوردار بوده به طوری که شما می توانید بر روی بدنه آن اشکال زیبا و رنگی را از موجودات دریایی با رنگبندی شاد و مهیج ملاحظه کنید. این استخر بادی برای استفاده در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده توصیه شده ، چرا که بدنه اصلی آن از مرغوب ترین نوع پی وی سی طرح چرم تولید شده که سازگار با تمامی شرایط آب و هوایی بوده و مواردی از قبیل دماهای مختلف آب و یا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید موجب افت کیفیت در بدنه محصول نخواهد شد. برای خرید استخر بادی خانوادگی مدل آکواریومی intex 58485 می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه رسمی اینتکس ایران مراجعه نمایید.

خرید استخر بادی خانوادگی مدل آکواریومی

 نوعخانگی ، سفری
ظرفیت 1050 لیتر
طول 305 سانتی متر
عرض 183سانتی متر
ارتفاع 56 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 6.8 کیلوگرم
 ساختار سه طبقه ای
مناسب سنین کودک و بزرگسال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

مریم سجادی

به نظرم محصولات اینتکس چشم بسته باید خرید به شرطی که از فروشگاه معتبر باشه چون برند و کیفیت قابل قبول داره .قبل خرید حتما سایز مکان خود رو بررسی کنید و با توجه به ان مکان اقدام به خرید کنید. ممنون از اینتکس ایران

457 روز پیش ارسال پاسخ