استخر بادی حلقه ای دریایی بست وی 51124

bestway 51124

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
545,000 تومان

استخر بادی حلقه ای دریایی بست وی 51124 به همراه حلقه و توپ بادی به فروش می رسد که می تواند لحظات خوشی را برای علاقه مندان رقم بزند. استخر بادی دیواره های حلقه ای دارد که با این ساختار توانسته بدنه ای محکم و مقاوم را ایجاد سازد. به این خاطر است که افراد می توانند با رضایت کامل و با اطمینان کامل در آن حضور داشته باشند و به آبتنی و شنا مشغول شوند. استخر بادی همواره مورد نیاز تمامی کودکان است تا به تفریحات مورد علاقه خود که آبتنی می باشد رسیدگی کنند. در نتیجه به دلیل داشتن توپ و حلقه بادی توجه والدین به این محصول جلب می شود و می توانند آن را مورد خریداری قرار دهند. ساختاری که دارای دیواره حلقه ای بوده است مقاوم ترین دیواره را تشکیل داده است که بر روی سطوح گوناگون قرار می گیرد و می تواند استحکام و استواری خود را حفظ کند. 

استخر بادی توپ و حلقه دار دریایی بست وی

طرح بدنه این محصول جذابیت زیادی دارد به طوری که در نظر کودکان منحصر به فرد می باشد و توجه آن ها را جلب می کند. رنگبندی و طرح هایی که بر روی دیواره قرار دارد چاپی است و در گذر زمان دچار پس دادن رنگ و یا تغییر رنگ نخواهد شد. از این رو می توان محصول دلخواهی باشد که برای رده سنی کودک ساخته شده است و بهترین لحظات را برای آن ها ایجاد می کند. برخی از افراد که دسترسی به تفریحات آبی به وسیله استخر بادی ندارند می توانند از این محصول به عنوان استخر توپ نیز استفاده کرده و لحظات شادی را برای خود و دوستان خود رقم بزنند و بتوانند در داخل استخر بادی شاد و خوشنود باشند. اگر قصد خرید استخر بادی حلقه ای دریایی بست وی 51124 را دارید و به دنبال مرجعی معتبر و رسمی برای خرید آن می باشید می توانید به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه کنید و استخر بادی را با کیفیت اصل و اورجینال سفارش دهید.

 نوعخانگي
ظرفيت 137 ليتر
قطر 112 سانتي متر
ارتفاع 20 سانتي متر
وزن 900 گرم
جنس رويه PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناري PVC طرح چرم
جنس کف PVC دولايه
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
ساير ويژگي ها ساخت شرکت بست وی
 دارای کف ساده رنگی
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 مناسب سنين بالای 2 سال
 دارای حلقه بادی و توپ بادی
اقلام همراهبرچسب تعميرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...