استخر بادی توپ و حلقه طرح ستاره intex 59460

intex 59460

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
550,000 تومان

استخر بادی توپ و حلقه طرح ستاره intex 59460 جزو استخرهای بادی مناسب و ایده آلی است که شما می توانید برای سرگرم کردن کودکان خود به بهترین شکل ممکن از این استخر استفاده کرده و کودک را در یک محیط ایده آل و خاص به بازی و تفریح مشغول کنید. در همین رابطه اولین ویژگی که باید در رابطه با این استخر بادی به آن اشاره کنیم بحث نوع ساختار این استخر است که همان طور که در تصاویر این استخر هم قابل رویت است ظاهری گرد را داراست و قطعا تمامی فضای داخلی این استخر برای تفریح چند کودک به صورت همزمان نیز مناسب خواهد بود. علاوه بر این ها این محصول در کنار خود دارای یک عدد توپ بادی و حلقه بادی نیز می باشد که سبب شده تا تفریح کودکان مهیج تر بوده و از سادگی خارج شود.

استخر بادی توپ و حلقه طرح ستاره intex 59460

استخر بادی توپ و حلقه طرح ستاره intex 59460 هم چنین از نظر جنس بدنه از نوع وینیل و یا همان PVC طراحی و ارائه شده است که باعث شده تا یک محصول ضخیم و با دوام را در اختیار داشته باشید. از نظر نوع طراحی هم بدنه اصلی این محصول دارای ساختار یکدست شفاف بوده و بر روی آن نیز می توانید رنگ های آبی و زرد را مشاهده کنید. این ترکیب رنگ در کنار وجود طرح انواع ستاره با سایزهای مختلف نیز باعث خاص تر شدن جلوه این محصول گردیده است. برای راه اندازی و استفاده از این استخر بادی نیز شما نیاز خواهید داشت که یک عدد پمپ باد در اختیار داشته باشید که بدنه اصلی استخر و توپ و حلقه را بتوانید به راحتی باد نمایید. با توجه به این توضیحات هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این استخر توپ و حلقه برای شما از سایت فروشگاه اینتکس ایران فراهم می باشد.

خرید استخر بادی توپ و حلقه طرح ستاره اینتکس

 نوعخانگی
ظرفیت 150 لیتر
قطر 122 سانتی متر
ارتفاع 25 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ-
 ساک حملندارد
سنین مورد استفاده بالای 3 سال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1 کیلوگرم
 دارای ساختار دو طبقه ای
همراه داشتن توپ و حلقه شنا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...