استخر بادی تفریحی کودک اینتکس 57421

intex 57421

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,790,000 تومان

استخر بادی تفریحی کودک اینتکس 57421 تشکیل شده از ظاهری زیبا و جذاب که ترکیبی از طرح ها و رنگبندی متنوع می باشد. این محصول منحصر به فرد برای ایجاد تفریحات مهیج کودکان ساخته شده است که توانسته در نظر آن ها جذابیت زیادی داشته باشد و بتواند برای آن ها بهترین موقعیت را مهیا سازد. کسانی که به دنبال سرگرم کردن فرزندان خود در فضا های باز می باشند این استخر بادی بهترین گزینه محسوب می شود که از با کیفیت ترین مواد اولیه ساخته شده است و می تواند با پوست بدن کودکان سازگاری زیادی را از خود نشان دهد. به همین خاطر است که ایجاد تفریحات مهیج در تایم طولانی می کند که مورد علاقه کودکان می باشد. بخشی در این محصول ایجاد شده است که به منظور بازی با توپ ساخته شده است. این قسمت برای آن ها جذابیت دارد و سبب سرگرم شدن آن ها می شود و می تواند موقعیت دلخواهی را برای آن ها رقم بزند. 

استخر بادی تفریحی کودک اینتکس مدل 57421سایبانی کوچک نیز بر روی بدنه قرار گرفته است که جذابیت محصول را دو چندان می کند و می تواند ساختاری استاندارد و ایمن را ایجاد سازد. علاوه بر این موارد یک عروسک بادی در حاشیه استخر بادی ایجاد شده است که در واقع آبپاش بادی می باشد. آبپاش بادی می تواند سبب آبتنی و آب بازی کودکان شود و برای آن ها جذابیت زیادی ایجاد می کند. به این ترتیب ساختمانی مجهز و حرفه ای استخر بادی را تشکیل داده است که علاوه بر داشتن جذابیت ظاهری کیفیت و مرغوبیت بدنه نیز دارد و می تواند با ایجاد سازگاری های لازم برای این رده سنی بهترین موقعیت و شرایط را فراهم سازد. از این رو استخر بادی کامل و حرفه ای با برند اینتکس فروش بالایی نیز دارد که توسط والدین خریداری می شود. کسانی که تمایل به خرید استخر بادی تفریحی کودک اینتکس 57421 دارند می توانند به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه کنند.

نوعخانگی
ظرفیت آب120 لیتر
طول170 سانتی متر
عرض150 سانتی متر
ارتفاع81 سانتی متر
جنس رویهPVC براق
جنس کنارهPVC ساده
کف بادشو-
پمپ-
نوع پمپ-
رده سنی3-5 سال
سایر ویژگی هاطراحی زیبای کودکانه
وزن استخر: 2.5 کیلو گرم
وزن بسته بندی: 2.8 کیلو گرم
دارای سایه بان شفاف
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...