استخر بادی بیضی اینتکس intex 57482

intex 57482

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8%
1,500,000
1,390,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر بیضی اینتکس را باید جزو خاص ترین و پرکاربرد ترین استخرهای بادی کمپانی اینتکس در نظر گرفت که باعث شده تا مشتریان بتوانند به بهترین شکل ممکن دست به خرید و ثبت سفارش آن زده و به عنوان یک استخر بادی و یا وان بادی از آن در داخل منزل و یا حمام استفاده کرده و لذت ببرند. این استخر طراحی بیضی شکل و زیبایی دارد. در ویدیو بالا نیز سعی کردیم تا به صورت کامل خصوصیات این محصول را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.


استخر بادی بیضی اینتکس intex 57482 جزو محصولات محبوب و پرطرفداری می باشد که می تواند به بهترین شکل ممکن برای هر سن و سالی کاربرد داشته باشد. در ابتدا باید به بحث ظاهری و نوع طراحی این محصول اشاره کنیم که به صورت بیضی شکل گرفته و یک ساختار سه لایه و به عبارت دیگر سه حلقه را می توانید در این استخر مشاهده کنید که به صورت هم اندازه و یکسان شکل گرفته اند. به جز این موارد از نظر رنگ بندی نیز این محصول به صورت شفاف و با بهره گیری از رنگ های آبی و سفید شکل گرفته است که زیبایی این کالا را دو چندان کرده است. هم چنین بدنه این استخر بادی از نوع وینیل و یا همان PVC بوده که بسیار ضخیم و باکیفیت خواهد بود و به بهترین شکل ممکن می توانید از این کالا استفاده کنید. نکته مهم دیگر در رابطه با این محصول نحوه راه اندازی آن است که به ساده ترین شکل ممکن می توانید در یک بازه زمانی کوتاه این کار را انجام دهید.

استخر بادی بیضی اینتکس intex 57482 | اینتکس ایران

در همین راستا شما نیاز دارید که یک عدد پمپ باد به صورت مجزا تهیه کرده و از طریق دریچه های باد موجود بر روی هر لایه به راحتی اقدام به راه اندازی و باد کردن استخر بادی بیضی اینتکس intex 57482 نمایید. به جز این مباحث باید اشاره داشته باشیم که این محصول قابلیت استفاده به عنوان وان بادی را هم دارا می باشد. در واقع طراحی صورت گرفته در این محصول به گونه ای است که شما می توانید بدون نگرانی از این محصول به عنوان وان هم در داخل حمام استفاده کرده و لذت ببرید. هم چنین قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ و یا حتی به عنوان محل استراحت و خواب کودکان با توجه به ارتفاع و نوع ظاهر این محصول نیز از دیگر خصوصیات خوب این کالا به شمار خواهد رفت. با در نظر گرفتن تمام این توضیحات ، امکان خرید و ثبت سفارش این استخر بادی بیضی از فروشگاه اینتکس در ایران برای شما فراهم خواهد بود.

نوعتفریحی
ظرفيت 230 ليتر
طول 163 سانتی متر
عرض 107 سانتی متر
ارتفاع 46 سانتی متر
جنس رويه PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناري PVC شفاف طرح دار
جنس کف PVC دولايه
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
ساير ويژگی ها وزن بسته بندی: 2.7 کيلوگرم
 دارای ساختار سه طبقه ای
مناسب سنين بالای 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

ناشناس

سلام وقت بخیر، ابعادی که فرمودید پشت به پشت حساب شده یا داخلش این ابعاده؟

264 روز پیش ارسال پاسخ
اینتکس ایران

سلام وقت بخیر
ابعاد بیرون به بیرون استخر است

264 روز پیش ارسال پاسخ
پروین انتظاری

کف محصول بادی هستش؟
دریچه تخلیه هم داره؟

118 روز پیش ارسال پاسخ
اینتکس ایران

سلام وقت بخیر
خیر کف محصول ساده هست
دریچه تخلیه آب هم دارد

118 روز پیش ارسال پاسخ