استخر بادی بست وی اصل رنگارنگ 52125

bestway 52125

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,570,000 تومان

استخر بادی بست وی اصل رنگارنگ 52125 جدید ترین محصول ارائه شده از شرکت بست وی است که دارای عمق زیادی می باشد تا کودکان به راحتی در آن حضور داشته باشند و تفریحات مهیج آبی داشته باشند. این محصول بی نظیر دارای ترکیبی از بهترین طراحی و رنگبندی است که رنگ های خاص و متنوع دیواره های آن را تشکیل داده اند. علاوه بر این موارد بخش های مختلف در این محصول ایجاد شده است که موجب تمایل بیش تر کودکان در زمان استفاده از محصول می شود و می تواند ساعات خوشی را برای آن ها رقم بزند. در دیواره این محصول فضایی به وجود آمده است که سبب توپ بازی کودکان می شود. همچنین در بخشی دیگر آویز های بادی به شکل ماه و ستاره به وجود آمده اند که می تواند کودکان را برای مدت زمان طولانی سرگرم سازد.

خرید استخر بادی بست وی رنگارنگ

به هر حال استخر بادی مد نظر تنها به جهت سرگرم شدن کودکان برای مدت زمان طولانی ساخته شده است و از طراحی ویژه و منحصر به فرد برخوردار می باشد که در نتیجه بتوان در فصول گرم سال آن را مورد استفاده کودکان قرار داد. به دلیل بزرگ بودن بدنه فضا برای قرار گیری دو کودک نیز وجود دارد و می توان این محیط را در فضای باز ایجاد کرد تا با ریخته شدن آب به محیط اطراف مشکلی به وجود نیاید و کودکان با خیالی آسوده به تفریحات مهیج آبی خود رسیدگی نمایند. در بخشی از این محصول محلی برای حلقه بازی نیز وجود دارد که با داشتن حلقه های بادی در این محصول می توان بازی های مهیج دیگر را نیز به دست آورد. از این رو خرید استخر بادی با تمامی امکانات سبب سرگرمی کودکان در اوقات فراغت می شود و می تواند به راحتی تا مدت زمان طولانی آن ها را مشغول سازد. جهت خرید استخر بادی بست وی اصل رنگارنگ 52125 به نمایندگی محصولات بادی اینتکس ایران مراجعه کنید و محصول را با کیفیت اصل خریداری نمایید.

نوعخانگی
ظرفيت 151 ليتر
طول 153 سانتی متر
عرض 153 سانتی متر
ارتفاع 89 سانتی متر
جنس رويه PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دو لايه
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
ساير ويژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 2.5 کيلوگرم
 دارای اشکال بازی سرخود
 دارای چند توپ بادی رنگی
 مناسب سنين کودکان
اقلام همراهبرچسب تعميرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...