استخر بادی بزرگ مستطیلی شکل 57477

intex 57477

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان

استخر بادی بزرگ مستطیلی شکل 57477 از سری محصولات جدید اینتکس است که با بدنه این شکلی دارای دیواره های شفاف می باشد. استخر بادی توانسته برای تمامی رده های سنی کاربرد داشته باشد و ایجاد مزیت کند. تا بتوان در داخل آن تفریحات آبی و مهیج را به دست آورد. استخر بادی مد نظر دیواره های شفاف دارد که در داخل آن رنگ های جذاب و زیبا قرار گرفته اند. این دیواره های محکم و مقاوم سبب شده است که افراد بتوانند با خیالی آسوده از حضور در داخل استخر بادی لذت ببرند و دچار مشکل نشوند و بتوانند از این موقعیت بهترین استفاده را داشته باشند. با این وجود است که استخر بادی می تواند برای بزرگسالان نیز موقعیت خوبی را رقم بزند و برای ان ها دارای کاربرد زیاد باشد. تفریحات آبی و آبتنی در فصول گرم سال مورد علاقه ترین فعالیت برای رده سنی گوناگون است که سبب شده است افراد بتوانند در محیط آبی اوقات خوشی را داشته باشند.

خرید استخر بادی بزرگ مستطیلی شکل اینتکس

این استخر بادی با بدنه مستطیلی شکل مناسب ترین محوطه را ایجاد کرده است که به وسیله آن می توان به تفریحات آبی پرداخت و در فصول گرم سال لذت داشتن این موقعیت را به دست آورد. بدنه سبک و قابل حمل می باشد که در زمان رفتن به مسافرت و گردش می توان آن را با خود به همراه داشت و تنها با وجود یک پمپ باد می توان به راه اندازی و نصب محصول جهت استفاده مشغول شد. از این رو کسانی که در فصل تابستان به مسافرت و گردش می روند نیز می توانند استخر بادی را با خود به همراه داشته باشند و نهایت استفاده و بهره برداری از آن را به عمل آورند و برای خود و سایر اعضای خانواده خود موقعیت استاندارد و ایمنی را رقم بزنند. کسانی که قصد خرید استخر بادی بزرگ مستطیلی شکل 57477 را دارند می توانند با مراجعه به فروشگاه بزرگ اینتکس ایران خرید خود را نهایی سازند.

قیمت استخر بادی مستطیلی اینتکس مدل 57477

 نوع تفریحی
 طول 295 سانتی متر
 عرض 175 سانتی متر
 ارتفاع 53 سانتی متر
 ظرفیت  814 لیتر
 جنس بدنه وینیل
 وزن 7.5 کیلوگرم
 جنس کف وینیل 
 کف بادی خیر
 پمپ باد خیر
 نوع پمپ -
 ساير ويژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 ساختار دو طبقه ای
 قابلیت استفاده برای بزرگسالان
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...