استخر بادی بزرگ سبز رنگ بست وی

54336

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8%
2,800,000
2,600,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر بادی بزرگ سبز رنگ بست وی یکی از طراحی های خاص و دیدنی کمپانی بست وی می باشد که این بار سعی کرده تا با خلاقیتی که دارد یک محصول جدید را عرضه نموده و متفاوت تر از قبل عمل کند. در واقع ظاهر این محصول از تمامی استخرهای موجود در بازار تمایز دارد که همین امر هم باعث شده تا مشتریان بتوانند به بهترین شکل ممکن این محصول زیبا و دیدنی را خریداری کرده و از در اختیار داشتن آن لذت ببرند. در همین راستا باید اشاره کنیم که یکی از خصوصیات خوب دیگری هم که این استخر بادی دارد بحث وجود یک عدد نشیمنگاه بادی در بخش داخلی این محصول است که سبب شده تا افراد بزرگسال نیز بتوانند در این ناحیه قرار گرفته و نظاره گر بازی و تفریح کودکان خود باشند. مسئله مهم دیگر بحث فضای داخلی بزرگ این محصول است که قطعا چندین فرد به صورت همزمان می توانند از این استخر بادی استفاده کرده و لذت ببرند.

خرید استخر بادی بزرگ سبز رنگ

علاوه بر این ها باید اشاره داشته باشیم که بدنه استخر بادی بزرگ سبز رنگ بست وی نیز به صورت طرح دار شکل گرفته است به این صورت که شما می توانید طرح برگ را بر روی این محصول مشاهده نمایید و همین امر در کنار رنگ سبز و یکدستی ناحیه بیرونی این استخر بادی نیز سبب شده تا یک کالای ایده آل و خاص را در اختیار داشته باشید. هم چنین بر روی بخش کناری این استخر بادی نیز یک عدد فضا برای قرار دادن بطری و یا لیوان آب نیز تعبیه شده است که این امر هم یکی دیگر از ویژگی های جذاب این محصول زیبا به شمار می رود. از نظر ظرفیت آب نیز نسبت به نمونه های مشابه استخر بادی ، این کالا دارای 282 لیتر ظرفیت آب می باشد که قطعا مقدار مناسبی بوده و نیاز به بازه زمانی طولانی برای پر شدن ندارد. تمامی این خصوصیات نشان از کیفیت بالای ین استخر بادی در کنار زیبایی و کارایی فوق العاده این محصول دارد که شما می توانید هم اکنون از سایت فروشگاه اینتکس ایران آن را با بهترین قیمت ممکن تهیه نمایید.

فروش استخر بادی خانوادگی بست وی

نوع خانگی
ظرفیت 282 لیتر
طول 231 سانتی متر
عرض 231 سانتی متر
ارتفاع 51 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه شفاف
جنس بخش کناری PVC شفاف
جنس کف PVC دو لایه
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی هاساخت شرکت بست وی
وزن بسته بندی: 3.5 کیلوگرم
دارای یک عدد صندلی
دارای جالیوانی
مناسب سنین کودک و بزرگسال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...