استخر بادی بزرگ خاص بست وی bestway 54321

bestway 54321

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
15%
3,350,000
2,850,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر بادی بزرگ خاص بست وی bestway 54321 یکی دیگر از استخر های بادی با سایز بزرگ و برای تفریحات گروهی است که با کیفیتی بالا توسط شرکت بزرگ بست وی طراحی و تولید شده است. این محصول خاص و بی نظیر دارای ابعادی بزرگ و کاربردی بوده که برای استفاده از آن نیازمند فضایی بزرگ متناسب با ابعاد هستید. دیواره این محصول به صورت دو لایه بوده و دارای دریچه های باد جداگانه ای می باشد. ارتفاع این دیواره نیز کاملا استاندارد است و تمامی گروه های سنی از کودکان تا بزرگسالان می توانند از این استخر بادی استفاده کنند. ضخامت دیواره نیز زیاد می باشد و افراد با نشستن در استخر می توانند به راحتی به دیواره تکیه بدهند. بر روی این دیواره نیز دو جا لیوانی قرار دارد که در زمان استفاده از استخر می توانید لیوان و یا نوشیدنی را در آن قرار دهید تا در دسترس باشد.

خرید استخر بادی بزرگ بست وی

این استخر یکی از استخر های مناسب خانواده بوده و برای تفریحات آبی خانوادگی طراحی شده است. بدنه این استخر نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و می توانید به راحتی از آن در هر فضایی استفاده کنید. قرار گرفتن طولانی مدت در برابر نور خورشید آسیبی به بدنه وارد نمی کند. برای حفظ کیفیت آن لازم است تا پیش از راه اندازی فضایی صاف و به دور از سنگ و چوب های تیز را در نظر بگیرید و هم چنین از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه خودداری کرده و در صورت نیاز به جابه جایی، استخر بادی را بر روی زمین نکشید. کفی این استخر بادی به صورت حبابدار است که فضایی نرم و راحت را برای بازی و نشستن فراهم می کند. استخر بادی بزرگ خاص بست وی bestway 54321 یکی از جذاب ترین نمونه های استخر بادی می باشد که با قیمتی ارزان از طریق فروشگاه اینترنتی اینتکس ایران قابل خریداری است.

نوعخانگی
ظرفیت 1208 لیتر
طول 305 سانتی متر
عرض 274 سانتی متر
ارتفاع 46 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه شفاف
جنس بخش کناری PVC شفاف
جنس کف PVC دو لایه
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی هاساخت شرکت بست وی
وزن بسته بندی: 6.7 کیلوگرم
ساختار سه طبقه ای
دارای جالیوانی
مناسب سنین کودک و بزرگسال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...