استخر بادی بزرگ بست وی بچگانه 54005

bestway 54005

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
15%
2,700,000
2,300,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر بادی بزرگ بست وی بچگانه 54005 محصولی مناسب برای تفریحات آبی کودکان است که در صورت تمایل می توان داخل آن را از توپ های پلاستیکی و رنگارنگ پر نمود. بدنه محصول ضخامت زیادی دارد که در برابر فشار و ضربه و برخورد کودکان دارای مقاومت کافی می باشد. به همین خاطر است که می توان با خیالی آسوده آن را در اختیار کودکان قرار داد و از داشتن آن لذت برد و توانست بهترین اوقات را برای آن ها رقم زد. دیواره های محکم و بادی در کنار کف مقاوم در برابر عوامل گوتاگون سبب شده است که بتوان محصول را در محیط های مختلف به ویژه در فضای باز مورد استفاده قرار داد و از داشتن آن لذت برد و توانست ساعات خوشی را برای علاقه مندان رقم زد. کودکان در بستری ایمن و استاندارد می توانند به تفریحات مهیج خود برسند و تفریحات طولانی مدت در در فضای باز داشته باشند. 

خرید استخر بادی بزرگ بست وی بچگانه مدل 54005

استخر بادی بزرگ برای قرار گیری کودکان به همراه دوستانشان ساخته شده است که از بدنه ای ساده برخوردار می باشد و ساختار مستطیلی شکل دارد. به این خاطر است که می توان در کنار هم اوقات فراغت مهیج به دست آورد که در فصول گرم سال رخ می دهد و می توان بهترین شرایط را کسب کرد. با توجه به مزیت های گفته شده و وجود بدنه با کیفیت که ضد حساسیت نیز می باشد افراد می توانند محصول را برای فرزندان خود خریداری کنند تا در مسافرت و گردش بهترین اوقات را به وجود آوردن و امکان داشتن تفریحات آبی ایمن و استاندارد در محیطی که کنار والدین است را داشته باشند. هر یک از کسانی که تمایل به خرید استخر بادی بزرگ بست وی بچگانه 54005 دارند اما موقعیت مراجعه حضوری به نمایندگی ها را ندارند می توانند محصول را از سایت فروشگاه اینتکس ایران سفارش دهند و به راحتی محصول را وارد سبد خرید خود نمایند.

نوعخانگی ، سفری
ظرفیت 450 لیتر
طول 201 سانتی متر
عرض 150 سانتی متر
ارتفاع 51 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3.3 کیلوگرم
 ساختار دو طبقه ای
مناسب سنین کودک و نوجوان
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

ملورین عباسی باپدر

سلام ابعاد وارتفاع این مورد رو میخوام باتشکر

260 روز پیش ارسال پاسخ
اینتکس ایران

سلام وقت بخیر
طول 201 سانتی متر در عرض 150 و ارتفاع 51 سانتی متر

260 روز پیش ارسال پاسخ