استخر بادی با توپ و حلقه بست وی 51120

bestway 51120

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
650,000 تومان

استخر بادی با توپ و حلقه بست وی 51120 یکی از محصولات مورد استفاده کودکان می باشد که متناسب با سلیقه آن ها دارای طراحی به روز و شیک با ترکیبی از بهترین رنگبندی می باشد. در نتیجه می تواند به راحتی در نظر آن ها جذابیت داشته باشد و به سراغ استفاده کردن از آن بروند. استخر بادی دارای دیواره محکم و حلقه ای است که مقاومت زیادی از خود نشان می دهد و به صورت استوار و محکم بر روی سطح زمین قرار گرفته است. از  این رو می توان با اطمینان کامل محصول را مورد استفاده کودکان قرار داد تا از آن در تمامی تفریحات آبی خود لذت ببرند. این محصول جهت بهره مندی در فصول گرم سال و در تابستان ساخته شده است که قابلیت حمل و نقل آسان دارد و می تواند در مسافرت و گردش به همراه افراد قرار گیرد. با این وجود است که استخر بادی مد نظر شهرت و آوازه زیادی دارد و توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است.

خرید استخر بادی با توپ و حلقه بست وی

این محصول به همراه توپ بادی و حلقه بادی به فروش می رسد تا کودکان در داخل آن تفریحات آبی مهیج داشته باشند و بتوانند ساعات خوشی را سپری کنند. این محیط شاد بزرگ و جادار است تا کودکان دوستان خود را نیز در داخل این محیط به تفریح و سرگرمی مشغول کنند. به این خاطر است که مزیت های زیادی دارد و توانسته رضایت مخاطب که کودکان می باشند را به خوبی جلب کند. استخر بادی مد نظر سبک و قابل حمل است و در واقع به دلیل بدنه ای که خالی از مواد داخلی می باشد وزن کمی دارد تا کودکان خود به تنهایی قادر به جا به جایی آن در محل باشند. اما در صورت پر بودن از آب نمی توان این کار را انجام داد. چنانچه تمایل به خرید استخر بادی با توپ و حلقه بست وی 51120 دارید تنها می توانید به فروشگاه مرکزی اینتکس مراجعه کنید و محصول را از دسته بندی استخر بادی کودک سفارش دهید.

فروش استخر بادی توپ و حلقه مدل 51120

نوعخانگی ، سفری
ظرفیت 251 لیتر
قطر 138 سانتی متر
ارتفاع 51 سانتی متر
وزن 1.3 کیلوگرم
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دو لایه
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی هاساخت شرکت بست وی
وزن بسته بندی : 1.3 کیلوگرم
مناسب سنین کودکان
دارای توپ و حلقه بادی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...