استخر بادی ماندارین خانوادگی اینتکس intex 57181

intex 57181

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
19%
2,150,000
1,750,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر بادی ماندارین اینتکس مناسب برای تمامی سنین و قابل استفاده به عنوان استخر بادی خانوادگی با بدنه ای ضخیم و باکیفیت بوده که توسط شرکت اینتکس طراحی و تولید و از طریق فروشگاه اینتکس ایران روانه بازار شده است. استخر بادی ماندراین به دلیل طول عمر بالایی که داشته موجب شده تا بتوانید از این محصول در تمامی فضاهای باز و سرپوشیده استفاده کرده و لذت ببرید. جهت آشنایی بیشتر با این استخر بادی اینتکس توصیه می کنیم ویدیو آن را به طور کامل مشاهده نمایید.


استخر بادی اینتکس مستطیل intex 57181 یکی دیگر از جذاب ترین انواع استخر بادی مستطیل شکل برای کودک و بزرگسال و مصارف خانوادگی بوده که در کارخانه اینتکس طراحی و با قیمتی مناسب روانه بازار شده است. این استخر بادی همانطور که از تصاویر آن مشخص بوده ساختاری مستطیل شکل داشته که دیواره اصلی آن از دو لایه تشکیل می شود. هر یک از این لایه با استفاده از یک دریچه باد اختصاصی به سادگی و در زمانی کوتاه راه اندازی و باد خواهد شد. بدنه اصلی این استخر بادی مستطیل شکل ترکیبی از رنگ های سفید و نارنجی بوده به طوری که دیواره های محصول کاملا نارنجی و بخش کف و لبه بالایی آن سفید تولید می شود. این نوع ترکیب بدنه به دلیل ایجاد یک تضاد رنگی با ترکیب رنگ های مهیج به زیبایی این استخر بادی می افزاید.

خرید استخر بادی اینتکس مستطیل نارنجی رنگ

مهم ترین پارامتر در زمان انتخاب و خرید استخر بادی توجه به کیفیت و جنس بدنه آن بوده تا مصرف کننده از طول عمر بالای کالا آسوده خاطر باشد. با در نظر گرفتن این نکته بوده که کمپانی سازنده برای طراحی و تولید این استخر بادی در بخش بدنه اصلی به سراغ باکیفیت ترین نوع پی وی سی طرح چرم رفته و قسمت کف استخر بادی نیز از نوع پی وی سی دولایه است. چرا که این بخش با سطح زمین در تماس مستقیم بوده و وزن و فشار بالایی را تحمل خواهد کرد. این نوع جنس بدنه به دلیل کیفیت بالایی که داشته موجب شده تا شما بتوانید این استخر بادی را در تمامی محیط های باز و یا سرپوشیده نیز راه اندازی کنید. اگر قصد خرید استخر بادی اینتکس مستطیل intex 57181 را دارید می توانید محصول را به صورت اینترنتی و از طریق همین صفحه به سبد خرید خود اضافه کنید و یا به صورت حضوری به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

فروش استخر بادی اینتکس ماندراین

 نوع خانگی ، مسافرتی
 طول 229 سانتی متر
 عرض 147 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 ظرفیت آب 519 لیتر
 جنس رویه وینیل براق
 جنس بخش کناری وینیل دو لایه
 جنس کف وینیل سه لایه
 پمپ ندارد
ابعاد بسته بندی 37×30×12 سانتی متر
 وزن 2 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها مناسب تمام سنین
 دارای دریچه تخلیه آب
 قابل استفاده در مسافرت ها
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

امیر محمدی

پسر من عاشقش شد خیلی بزرگه و میشه خانوادگی ازش استفاده کرد یدونه دریچه تخلیه آب هم داشت. امیدوارم پسرم فقط خرابش نکنه.

439 روز پیش ارسال پاسخ
mina akbari

واقعا بزرگه درسته توی بخش سایز و مشخصات ابعادش نوشته شده ولی وقتی بازش میکنی انگار یه پرتقال نارنجی جلوی چشمته راحت میشه خانوادگی ازش استفاده کرد.

437 روز پیش ارسال پاسخ
مونا رحیمی

یک هفته ست ازش استفاده می کنیم واسه ریلکس کردن بزرگسال توی آب جواب میده من توی حیاط خلوت گذاشتم سایز واقعا بزرگه

354 روز پیش ارسال پاسخ
فاطمه احمدیان

سلام روز بخیر چند نفر بزرگسال داخلش جا میشه ؟

64 روز پیش ارسال پاسخ
اینتکس ایران

سلام وقت شما هم بخیر
دو تا سه نفر بزرگسال حداکثر داخلش جا میشن

64 روز پیش ارسال پاسخ