در ابتدای این مقاله قصد داریم تا به بررسی کلی استخر بادی اینتکس مدل 56441 پرداخته و یک سری اطلاعات در خصوص این استخر بادی محبوب و زیبا در اختیار شما قرار دهیم که به طور کلی این محصول را با این ویژگی ها در بازار می شناسند:

  • این استخر بادی دارای قطر 168 سانتیمتر و ارتفاع 46 سانتیمتر است.
  • مواد استفاده شده در ساخت این استخر شامل پارچه‌ی پلی استر و پلی وینیل کلراید (PVC) می‌باشد.
  • این استخر دارای دوام و مقاومت خوبی نسبت به شرایط آب و هوایی مختلف است.
  • برای باد کردن این استخر می توانید از مدل های مختلف پمپ باد اینتکس استفاده کرده و به راحتی محصول را راه اندازی کنید.
  • این استخر مجهز به سیستم تصفیه‌ی آب نیست و برای تصفیه‌ی آب می‌توان از تجهیزات تصفیه‌ی خارجی استفاده کرد.

برای استفاده از این استخر باید به دقت دستورالعمل‌های نصب و استفاده را دنبال کرد. همچنین باید از تخلیه‌ی منظم و تعویض آب استخر نیز اطمینان حاصل شود.

طراحی استخر بادی اصل اینتکس مدل 56441

استخر بادی اینتکس مدل 56441 به شکل یک استخر دایره‌ای با قطر 168 سانتیمتر و ارتفاع 46 سانتیمتر طراحی شده است. در تولید این استخر از پارچه‌ی پلی استر و پلی وینیل کلراید (PVC) استفاده شده است. این پارچه‌ی مقاوم و بادوام باعث شده تا استخر در برابر شرایط آب و هوایی مختلف مقاومت خوبی داشته باشد.

پمپاژ هوا به داخل استخر با استفاده از پمپ های باد مختلف قابل انجام است. استخر بادی اینتکس مدل 56441 به صورت کامل قابل جمع‌شدن و حمل است. این استخر دارای وزنی نسبتاً سبک است که به راحتی می‌توان آن را حمل کرد. برای نصب استخر نیاز به سطح صاف و بدون خطر سوراخ شدن برای قرارگیری آن دارید.

تعداد دریچه باد استخر بادی ضخیم اینتکس مدل 56441

استخر بادی اینتکس مدل 56441 دارای چهار عدد دریچه باد است که برای پمپاژ هوا به داخل استخر استفاده می‌شوند. این دریچه‌ها در قسمت پایینی استخر و در لبه‌ی هر یک از حلقه های آن قرار دارند. با استفاده از پمپ باد ، هوا به داخل استخر از طریق این دریچه‌ها وارد می‌شود و باعث باد شدن دیواره‌های استخر می‌شود.

رنگ بندی استخر بادی تاشو اینتکس مدل 56441

استخر بادی اینتکس مدل 56441 در چهار رنگ صورتی ، نارنجی ، سبز و زرد طراحی شده است. رنگ های شاد و مهیج استفاده شده در این استخر باعث شده تا در محیط های طبیعی همچون باغ و حیاط به خوبی دیده شود و در روحیه افراد نیز تاثیر بسیار زیادی بگذارد.

راه اندازی استخر بادی ارزان اینتکس مدل 56441

راه اندازی استخر بادی اینتکس مدل 56441 بسیار ساده است و می‌توان به راحتی این کار را انجام داد. برای راه اندازی استخر به موارد زیر توجه کنید:

  • ابتدا مطمئن شوید که سطحی که قرار است استخر بر روی آن قرار بگیرد، صاف، بدون خطر خراشیدگی و یا جسم نوک تیز است.
  • پس از آن استخر را بر روی سطح مورد نظر قرار دهید و دریچه باد محصول را باز کنید. سپس پمپ باد را به دریچه‌ی باد استخر متصل کرده و هوا را به داخل استخر هدایت کنید.
  • پمپاژ هوا باید به طور کامل انجام شود تا دیواره‌های استخر به طور کامل شکل گیرد. بهتر است در هر مرحله از پمپاژ هوا، به دیواره‌های استخر دقت کنید و از باد شدن صحیح آنها اطمینان حاصل کنید.
  • پس از باد شدن کامل دیواره‌های استخر ، دریچه های باد استخر را ببندید و سپس آب را به داخل استخر بریزید. مطمئن شوید که سطح آب، حداقل 10 الی 15 سانتیمتر از لبه‌ی بالایی استخر فاصله دارد.

این نکته بسیار مهم است که استخر را بیش از حد سفت باد نکنید چون این مورد ممکن است باعث شود تا استخر شما آسیب ببیند و فشار به لبه ها و درز محصول وارد شود.

قیمت استخر بادی اصل اینتکس مدل 56441

قیمت استخر بادی اینتکس مدل 56441 ممکن است در بازارهای مختلف متفاوت باشد و به عواملی مانند محل فروش، شرایط بازار و تخفیفات موجود بستگی دارد. همچنین، قیمت محصولات نیز ممکن است با گذشت زمان تغییر کند. با این حال، برای دسترسی به آخرین قیمت استخر بادی اینتکس مدل 56441، می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

استخر بادی کودک بزرگ اینتکس مدل 56441

خرید استخر بادی با کیفیت اینتکس مدل 56441

شما می‌توانید استخر بادی اینتکس مدل 56441 را از فروشگاه‌های اینترنتی و فروشگاه های حضوری که محصولات تفریحی را نیز به فروش می‌رسانند، خریداری کنید. فروشگاه اینتکس ایران نیز این محصول را با بهترین قیمت ممکن ارائه کرده است که پیشنهاد می کنیم قبل از خرید نحوه‌ی پرداخت و ارسال را مطالعه کنید. همچنین قبل از خرید، بهتر است از ویژگی‌ها و ابعاد محصول مطلع شوید تا از مطابقت با نیاز شما اطمینان حاصل کنید.

نقد و بررسی بهترین استخر بادی اینتکس مدل 56441

استخر بادی اینتکس مدل 56441 یکی از محصولات پرفروش و محبوب برند اینتکس است که مخصوصاً در فصل تابستان مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه به بررسی برخی از ویژگی‌های این استخر بادی می‌پردازیم:

  1. طراحی: استخر بادی اینتکس مدل 56441 دارای طراحی ساده، جمع‌وجور و کاربردی است. این استخر بادی با ابعاد 168 × 46 سانتی متر و ظرفیت حجمی 713 لیتر برای استفاده در فضای باغ، تراس و یا حیاط مناسب است.
  2. کیفیت ساخت: استخر بادی اینتکس مدل 56441 از مواد با کیفیت ساخته شده است که قابلیت تحمل بار آب و استحکام مناسبی را دارند. همچنین این استخر بادی دارای ساختار ضخیم و لبه های پرس شده است که برای جلوگیری از نشت آب و افزایش طول عمر استخر بادی طراحی شده است.
  3. نصب و راه اندازی: نصب و راه‌اندازی استخر بادی اینتکس مدل 56441 بسیار ساده و راحت است و در سریع ترین زمان ممکن به وسیله یک پمپ باد قابل راه اندازی است. همچنین با داشتن دریچه برای خروجی آب، تخلیه و تعویض آب در این استخر بادی بسیار آسان است.
  4. قیمت: قیمت استخر بادی اینتکس مدل 56441 نسبتاً مناسب بوده و با توجه به کیفیت و ویژگی‌هایی که دارد، این محصول را به عنوان یک گزینه خوب و مناسب برای خانواده‌ها و افرادی که به دنبال یک استخر جمع‌وجور هستند، پیشنهاد می‌دهیم.

ارزان ترین استخر بادی اینتکس مدل 56441 را از کجا بخرم؟

فروشگاه اینتکس ایران این محصول و استخر بادی بورسی و محبوب را به بهترین شکل ممکن ارائه کرده است که شما می توانید با اطمینان خاطر خرید و ثبت سفارش این محصول را انجام داده و در سراسر کشور محصول را در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنید. قیمت مناسب ، راه اندازی آسان و کیفیت بالای ساخت و تولید همگی از مهم ترین خصوصیات این استخر بادی به شمار می رود که پیشنهاد می کنیم هم اکنون آن را به راحتی خریداری کرده و سفارشتان را نهایی کنید.