استخر بادی اینتکس طرح ماشین ها intex 57101

intex 57101

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
500,000 تومان

استخر بادی اینتکس طرح ماشین ها intex 57101 محصولی است که کمپانی اینتکس سعی کرده تا در ابعاد بسیار کوچک و مختصر و مفید این استخر بادی را تولید و ارائه کند و همین عامل هم باعث شده تا مشتریان بتوانند در کوچک ترین محیط ها هم به راحت ترین شکل ممکن دست به راه اندازی و استفاده از این محصول بزنند. با توجه به این مقدمه در این مطلب سعی داریم تا ویژگی های کاملی از این استخر بادی را در اختیار شما قرار دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید. این استخر ساختاری مربعی دارد و ابعاد آن دقیقا یکسان می باشد و فضای مورد نیاز برای راه اندازی این محصول کمتر از یک متر می باشد. ساختار بدنه این محصول دو لایه بوده و همین عامل باعث شده تا به صورت مجزا با دریچه های بادی که بر روی این استخر دیده می شود بتوانید آن را راه اندازی و نصب کنید.

استخر بادی اینتکس طرح ماشین ها مدل intex 57101

دیگر ویژگی خوبی که استخر بادی اینتکس طرح ماشین ها intex 57101 داراست بحث وجود کف بادی در بخش داخلی این محصول می باشد که برای کودکان و خردسالان این عامل یک مزیت بزرگ به شمار خواهد رفت و فضای داخلی این استخر بسیار نرم و راحت خواهد بود. علاوه بر این ها دیگر مسئله ای که باید در رابطه با این محصول به آن اشاره کنیم طرح و نقش موجود بر روی این استخر بادی است که با بهره گیری از انیمیشن محبوب ماشین ها شکل گرفته و باعث شده تا کودکان با دیدن این ظاهر زیبا متحیر شوند. بدنه ضخیم و بادوام این محصول هم از دیگر خصوصیات خوب این استخر بادی به شمار می رود. با در نظر گرفتن این توضیحات امکان خرید و ثبت سفارش این استخر بادی کودک اینتکس از سایت فروشگاه اینتکس ایران برای شما فراهم است.

خرید استخر بادی اینتکس طرح cars

 نوع مربعی
 طول 85 سانتی متر
 عرض 85 سانتی متر
 ارتفاع 23 سانتی متر
 ظرفیت 82 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 کف بادیدارد
 پمپ بادندارد
 نوع پمپ -
 ساير ويژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 آرگونومی ساخت دو طبقه ای
 قابلیت استفاده به عنوان وان
 مناسب سنین بالای 1 سال
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...