استخر بادی اینتکس سه لایه رنگی intex 59449

intex 59449

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
330,000 تومان

استخر بادی اینتکس سه لایه رنگی intex 59449 یکی از محبوب ترین و در عین حال ارزان ترین استخرهای بادی می باشد که قطعا می تواند یکی از پر فروش ترین استخرهای بازار هم به شمار رود. در همین رابطه در این مطلب قصد داریم تا خصوصیات فوق العاده این محصول زیبا را در اختیار شما قرار دهیم. ساختار اصلی این استخر بادی به صورت گرد می باشد که این گرد بودن باعث شده تا چندین کودک به صورت همزمان بتوانند از این محصول استفاده کرده و به بازی و تفریح بپردازند. ساختار این استخر بادی سه حلقه بوده به این صورت که این سه حلقه گرد روی هم قرار گرفته و بخش اصلی بدنه این محصول را شکل داده اند. هم چنین از نظر رنگ بندی نیز باید اشاره داشته باشیم که بدنه این محصول یکدست سفید رنگ بوده و لبه بالایی این کالا به صورت زرد رنگ طراحی و تولید شده است.

استخر بادی اینتکس سه لایه رنگی intex 59449 | اینتکس ایران

علاوه بر این ها بخش داخلی و در واقع کف این استخر بادی نیز آبی رنگ خواهد بود که باعث شده تا یک جلوه زیبا را بتوانید مشاهده کنید. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که بر روی بدنه اصلی این محصول نیز شما می توانید یک سری طرح و نقش زیبا را هم مشاهده کنید که به صورت دایره ای بوده و از رنگ های شاد و زیبا در طراحی این محصول بهره برده شده است که مزیت مهم این کالا هم به شمار می رود. هم چنین از نظر جنس بدنه نیز باید اشاره کنیم که این محصول از نوع وینیل و یا همان PVC طراحی شده است که یک جنس ضخیم و با کیفیت خواهد بود. ابعاد استاندارد و در عین حال کوچک این محصول باعث شده تا شما بتوانید از این استخر در داخل منزل و یا هر فضایی به عنوان استخر آبی و یا حتی استخر توپ به بهترین شکل ممکن استفاده کرده و لذت ببرید. امکان خرید و ثبت سفارش این محصول از سایت فروشگاه اینتکس ایران برای شما عزیزان فراهم خواهد بود.

خرید استخر بادی اینتکس سه لایه رنگی ارزان | اینتکس ایران

 نوع گرد
 قطر 147 سانتی متر
 ارتفاع 33 سانتی متر
 وزن 2 کیلوگرم
 ظرفیت 280 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی-
 پمپ باد-
 نوع پمپ-
 ساير ويژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 ساختار سه طبقه ای
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...