استخر بادی آبپاش دار طرح نهنگ intex 57440

intex 57440

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,770,000 تومان

استخر بادی آبپاش دار طرح نهنگ intex 57440 استخری خاص و جذاب است که نوع شکل گیری این محصول باعث شده تا کودکان با در اختیار داشتن این محصول نهایت بهره و لذت را ببرند. در همین رابطه نیز باید اشاره داشته باشیم که این استخر بادی ساختاری شبیه به یک نهنگ دارد که این امر باعث شده تا محصولی که شما در اختیار دارید جلوه ای فوق العاده را از خود به جای بگذارد. همچنین از نظر نوع رنگ بندی شما می توانید مشاهده کنید که این استخر به صورت رنگی و با بهره گیری از رنگ های شاد و جذابی ارائه شده است که همین ویژگی نیز باعث شده تا کودک با روحیه بیشتر بتواند به بازی و تفریح بپردازد. مسئله مهم دیگر در رابطه با این استخر بحث جنس و کیفیت این استخر است که از نوع وینیل و یا همان PVC طراحی و ارائه شده و ضخامت فوق العاده ای را هم از خود به جای گذاشته است.

قیمت استخر بادی آبپاش دار طرح نهنگ

هم چنین باید اشاره داشته باشیم که استخر بادی آبپاش دار طرح نهنگ intex 57440 دارای یک آبپاش و یا به عبارت دیگر فواره می باشد که باعث شده تا با اتصال شلنگ آب به بدنه این استخر شما بتوانید از این مزیت فوق العاده این استخر هم برای کودکان خود بهره برده و لذت این استخر زیبا را به بهترین شکل ممکن تجربه کنید. نکته مهم دیگر در ارتباط با این استخر شیوه راه اندازی این محصول است که شما می توانید به ساده ترین شکل ممکن به وسیله یک عدد پمپ باد مجزا این استخر را راه اندازی کنید. با در نظر گرفتن تمامی این توضیحات و هم چنین مشاهده ویژگی های این استخر ، امکان خرید و ثبت سفارش برای شما عزیزان از سایت نمایندگی اینتکس ایران فراهم می باشد.

خرید استخر بادی آبپاش دار طرح نهنگ مدل intex 57440

 نوعتفریحی
وزن3.4 کیلوگرم
طول201 سانتی متر
عرض196 سانتی متر
ارتفاع91 سانتی متر
جنس رویهوینیل براق
ظاهر رویهطرح دار
کف بادشو-
پمپ-
نوع پمپ-
رده سنی2+
سایر ویژگی هاساختار بیضی شکل
دارای آبپاش سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...