استخر بادی آبپاش دار سایز بزرگ INTEX 57198

INTEX 57198

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,900,000 تومان

استخر بادی آبپاش دار سایز بزرگ INTEX 57198 یک محصول دیدنی است که تقریبا امکاناتی را که از خود ارائه داده است در کمتر محصول بادی می توان مشاهده کرد. ساختار این محصول همان طور که در تصاویر قابل مشاهده است کاملا خاص می باشد به این صورت که قطعا در میان مدل های گوناگون استخر بادی شما نمی توانید این ساختار را ببینید. بدنه اصلی این کالا یک ساختار پیچ در پیچ دارد که خب باعث شده تا این ظاهر برای کودکان بسیار مهیج باشد. در واقع وجود این ساختار جذاب سبب شده تا به بهترین شکل ممکن کودکان بتوانند در یک محیط مفرح و جذاب به بازی و تفریح بپردازند. به جز بحث ظاهری از نظر کیفیت نیز این استخر بادی دارای بدنه ای مقاوم از نوع PVC می باشد که خب این جنس در طراحی اکثر استخرهای بادی نیز استفاده شده است. ساختار دو لایه این استخر بادی سایز بزرگ باعث شده تا با اطمینان خاطر از نظر کیفیت بتوانید این محصول را به سبد خرید خود اضافه کنید.

استخر بادی آبپاش دار سایز بزرگ INTEX 57198 | اینتکس ایران

علاوه بر این نکات شما می توانید مشاهده کنید که استخر بادی آبپاش دار سایز بزرگ INTEX 57198 دارای یک عدد آبپاش بادی می باشد که شما امکان جدا سازی این بخش را از روی این استخر خواهید داشت. در واقع این آبپاش به راحتی قابلیت نصب و جداسازی را داراست و در هر زمان که دوست داشتید می توانید از این بخش هم استفاده کرده و لذت ببرید. به جز وجود این آبپاش بادی ، شما میتوانید یک عدد نشیمنگاه را هم مشاهده کنید. در واقع این صندلی بادی به گونه ای در بخش کناری این محصول قرار گرفته است که افراد بزرگسال می توانند با خیالی راحت در یک فضای نرم و راحت بر روی این بخش نشسته و از امکانات این استخر بادی استفاده کنند. با توجه به این توضیحات و با مشاهده جدول مشخصات این استخر بادی سایز بزرگ ، می توانید خرید این استخر بادی را از سایت فروشگاه اینتکس ایران انجام دهید.

خرید استخر بادی آبپاش دار سایز بزرگ | اینتکس ایران

 نوعتفریحی
ظرفیت 700 لیتر
طول 310 سانتی متر
عرض 188 سانتی متر
ارتفاع 130 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف
جنس کف PVC دولایه
پمپندارد
نوع پمپ -
ساک حملندارد
سایر ویژگی هاساخت شرکت اینتکس
وزن بسته بندی: 8.95 کیلوگرم
ساختار سه طبقه ای
مناسب سنین کودک و بزرگسال
دارای آبپاش و نشیمنگاه بادی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...