استخر ایزی ست 51*183 کودک intex 28102

intex 28102

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,640,000 تومان

استخر ایزی ست 51*183 کودک intex 28102 استخری زیبا و جذاب است که با توجه به ابعادی که دارد و قطر کمتر از دو متری این محصول باعث شده تا یک گزینه مهیج و جذاب برای کودکان به شمار رفته و بتوانید به راحتی از این محصول در هر فضا و مکانی استفاده کنید. با توجه به این بحث حال در ادامه به ویژگی های جذاب این استخر ایزی ست اشاره خواهیم کرد. از نظر نوع طراحی این کالا به صورت کاملا گرد شکل گرفته است به این صورت که قابلیت راه اندازی این محصول را در فضایی کمتر از دو متر به راحتی در اختیار خواهید داشت. لبه بالایی این استخر به صورت بادی بوده و شما برای راه اندازی این محصول نیاز خواهید داشت که به سادگی با در اختیار داشتن یک عدد پمپ باد اقدام به انجام این کار کنید. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که این استخر از بدنه ای ضخیم از نوع برزنتی طراحی و تولید شده است که نسبت به نمونه هایی که کاملا بادی بوده به هیچ عنوان قابل مقایسه نخواهد بود.

استخر ایزی ست 51*183 کودک intex 28102 | اینتکس ایران

دیگر خصوصیت خوب استخر ایزی ست 51*183 کودک intex 28102 بحث ارتفاع مناسب این استخر می باشد که برای سنین کودک این ارتفاع بسیار ایده آل خواهد بود. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که بدنه این استخر ایزی ست نیز به صورت طرح دار شکل گرفته و از انیمیشن های محبوب کودک نیز در طرح اصلی این محصول استفاده شده است که مزیت مهم این استخر هم به شمار خواهد رفت. در کنار این موارد شما این مزیت را در اختیار دارید که به راحتی این کالا را به پمپ تصفیه آب هم متصل کرده و از این مزیت هم استفاده کنید. با توجه به این توضیحات و هم چنین قیمت ارزان و مناسب این محصول ، امکان خرید و ثبت سفارش استخر پیش ساخته ایزی ست کودک برای شما عزیزان از سایت اینتکس در ایران فراهم می باشد.

خرید استخر ایزی ست 51*183 کودک | اینتکس ایران

 نوع گرد
 قطر 183 سانتی متر
 ارتفاع 51 سانتی متر
 ظرفیت 896 لیتر
 وزن 3.4 کیلو گرم
 جنس بدنه PVC الیاف شمعی
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی-
 پمپ باد-
 نوع پمپ-
 ساير ويژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 قابلیت راه اندازی سریع
 دارای طراحی زیبا و کودک پسند
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعیمرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...