استخر ایزی ست اینتکس 76*305 مدل آکواریومی

intex 28122

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7,500,000 تومان

استخر ایزی ست اینتکس 76*305 مدل آکواریومی از پر فروش ترین محصولات جدید اینتکس در زمینه استخر های پیش ساخته خانوادگی برزنتی است که از زمان ارائه به بازار توانسته رضایت مخاطب را به خود جلب کند. این بدنه دارای دیواره ای با جنس پی وی سی و الیاف شمعی می باشد که لبه های بادی آن را احاطه کرده است. در واقع بخش بالایی محصول که دور تا دور آن کشیده شده است بادی می باشد و دارای دریچه ای برای باد شدن می باشد. این دریچه به وسیله اتصال پمپ باد بخش مورد نظر را متورم می کند و استحکام زیادی را به محصول می بخشد. از این رو سرعت راه اندازی استخر ایزی ست به مراتب بیش تر از سایر محصولات آماده و پیش ساخته است و نسبت به استخر های پیش ساخته بزرگ تر در کم ترین زمان آماده استفاده می شود.

استخر ایزی ست اینتکس 76*305 مدل آکواریومیدر بخش بدنه محصول دریچه ای به منظور تخلیه سریع آب داخل بدنه ایجاد شده است که می توان به سرعت میزان آب زیادی را از آن خارج نمود. از این رو استفاده کنندگان برای تخلیه بدنه مشکلی را نخواهند داشت و به راحتی این کار صورت می گیرد. محصول فاقد پمپ تصفیه آب است که در نتیجه باید به خرید مجزای آن اقدام نمود. خرید پمپ تصفیه آب نیز از طریق مراجعه به فروشگاه محصولات بادی انجام می شود. با در نظر گرفتن موارد یاد شده اگر شما قصد خرید استخر ایزی ست اینتکس 76*305 مدل آکواریومی را دارید می توانید این محصول را به صورت اینترنتی از طریق وب سایت اینتکس ایران به سبد خرید خود اضافه کرده و یا جهت دریافت مشاوره از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده نمایید.

نوعگرد
ظرفيت آب3853 ليتر
قطر305 سانتی متر
ارتفاع76 سانتی متر
وزن3.8 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف شمعی با PVC
پمپ تصفيهندارد
نوع پمپ-
درپوشندارد
زيراندازندارد
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگی هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
اقلام همراهدفترچه راهنما ، بسته تعميرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...