اغلب افراد محصولات بادی را با استخر بادی می شناسند و به دنبال آن ممکن است با برخی موارد آشنایی داشته باشند. اما می توان گفت که دنیای محصولات بادی بسیار وسیع می باشد که شامل وسایل بسیار زیادی است تا بتوان با تکیه بر کیفیت و کارایی و همچنین ظاهری زیبا آن را خریداری کرد و به بهترین شکل از این محصول بهره برداری نمود.

 استخر بادی مشهور ترین محصول بادی است که دسته بندی بزرگ را شامل می شود تا تمامی رده های سنی به صورت تفکیک شده بتوانند از ان بهره برداری نمایند و از وجود ان استفاده نمایند. به این ترتیب ابعاد و ساختار های گوناگون را شامل می شود و می تواند بهترین لحظات را برای افراد رقم بزند.

 استخر بادی دارای بدنه ای ضخیم است که دیواره های طرح چرم با طرح های چاپی را دارا بوده است تا ظاهری خاص و فانتزی با توجه به سلیقه افراد را داشته باشد و بتوان از آن بهره کافی را برد. از آن جایی که انواع استخر بادی در نهایت کیفیت و مقاومت و طول عمر ساخته شده است با دوام بالا در محیط های مختلف استفاده می شود اما ممکن است بر اثر استفاده نادرست و یا رعایت نکردن اصول نگه داری از محصول بدنه دچار آسیب شود و خرابی رخ دهد. 

در این صورت یا باید به ترمیم محصول پرداخت و یا این که به طور کلی از استفاده مجدد از استخر بادی صرف نظر کرد. به این ترتیب تمامی موارد لازم برای نحوه نگه داری از استخر بادی موجود است تا کسانی که قصد استفاده طولانی مدت از محصول را دارند بتوانند با رعایت چنین مواردی نسبت به استفاده از این محصول بی نظیر اقدام نمایند.

 استخر بادی را می توان با بدنه پی وی سی برزنتی طرح چرم جزو محصولات مقاوم دانست که ضخامت زیادی را تشکیل داده است تا افراد بتوانند با خیالی آسوده در فضای باز آن را داشته باشند که در برابر اشعه خورشید مقاومت دارد و دچار ترکیدگی نیز نشود. 

از این رو بهترین اوقات را برای علاقه مندان ایجاد می کند که هم برای بزرگسال نمونه های متنوعی دارد و هم کودکان می توانند این محصول بی نظیر را با توجه به سلیقه خود داشته باشند و نسبت به استفاده از آن در مسافرت و گردش و یا در منزل اقدام نمایند.

 کاربرد استخر بادی متنوع به جز ایجاد استخر آبی تفریحی ایجاد استخر توپ نیز می باشد که سبب افزایش جنب و جوش و تحرک در کودکان می شود و می تواند در فصول سرد سال و در فضای سرپوشیده خانه نیز استخر بادی را بی استفاده نکند و همواره بتوانند از آن به بهترین شکل بهره برداری نمایند. 

به جهت آشنایی بیش تر با استخر بادی و انواع آن و همچنین اطلاعات مهم برای دارندگان استخر بادی به علاوه نحوه نگه داری از این محصول بی نظیر و کاربردی مطالب زیادی وجود دارد که در ادامه به اختصار به برخی از مهم ترین ان ها اشاره می کنیم تا در نهایت اوقات خوشی به وسیله این محصول رقم بخورد.

نحوه استفاده درست از استخر بادی در خانه

اگر به دنبال یک استخر بادی مناسب جهت استفاده در منزل می باشید و نیاز به داشتن آن در طول سال های زیاد دارید ابتدا مطالب زیر را مورد بررسی قرار دهید و سپس با آگاهی کامل این خرید را انجام دهید. استخر بادی مد نظر برای استفاده در خانه و یا در فضاهای سرپوشیده دیگر تنها به عنوان استخر توپ در نظر گرفته می شود و می توان در داخل آن از توپ های پلاستیکی کوچک که رنگ های متنوع نیز دارد استفاده شود و محیطی بی عیب و نقص و خاص را رقم بزند.

 در این صورت رضایت مخاطب به خوبی جلب می شود و می توانند بهترین تفریحات مهیج را در داخل استخر بادی مناسب داشته باشند. استخر توپ برای تمامی کودکان جذابیت دارد که در خانه نیز برای آن ها مهیا می گردد تا بتوانند سرگرمی خاص خود را داشته باشند و از داشتن این شرایط لذت ببرند. 

با قرار گیری تعداد زیادی از توپ های رنگی در داخل استخر بادی کودکان به داخل آن می روند و شروع به بازی می کنند. نکته ای که در خصوص مراقبت از محصول در این قسمت عنوان می شود این است که کودکان در زمان حضور باید از به همراه داشتن اشیاء تیز خودداری کنند و در نهایت بتوانند به بهترین شکل از این محصول بی نظیر لذت ببرند. علاوه بر آن پرش بر روی دیواره استخر بادی نیز بدنه را تحت تاثیر قرار می دهد و موجب آسیب به آن می شود.

استفاده از میزان آب تعیین شده در داخل استخر بادی

همان طور که می دانید در زمان خرید یک سری اطلاعات مهم در خصوص هر یک از استخر های بادی عنوان می شود که برای استفاده کننده مفید است و می تواند بهترین شرایط را برای آن ها ایجاد سازد تا در ایمن ترین حالت ممکن بتوانند به بهره برداری از استخر بادی اقدام کنند. یکی از مهم ترین مواردی که در این اطلاعات وجو دارد میزان حجم آبی است که در داخل آن قرار می گیرد و بدنه را پر می کند و در واقع نیاز بدنه به این میزان آب می باشد.

 افراد می توانند با این اطلاعات مهم ترین از سر ریز شدن آب اضافه از داشتن استخر بادی جلوگیری نمایند و در نهایت بتوانند شرایط خوبی برای استفاده طولانی مدت از استخر بادی داشته باشند.

نگه داری از استخر بادی در پشت بام

یکی از مکان هایی که افراد ممکن است از استخر بادی استفاده نمایند پشت بام می باشند. زمانی که علاقه مندان به داشتن استخر بادی در آپارتمان سکونت دارند می توانند از فضایی مانند پشت بام به جهت داشتن تفریحات مهیج آبی بهره برداری کنند و لذت ببرند و در فضای باز شرایط خوبی را تجربه نمایند. 

تنها نکته ای که در این موقعیت عنوان می شود این است که باید مکان مورد نظر جارو کشیده شود و عاری از اشیاء تیز شود تا بدنه دچار پارگی و سوراخ نشود و بتوان از آن در طول سال های زیاد بهره برداری کرد. استخر بادی در پشت بام در معرض اشعه خورشید قرار می گیرد که بدنه برای چنین موردی مقاومت خاص خود را دارا می باشد و دچار آسیب نمی شود و می توان با تکیه بر این خصوصیات از استخر بادی در فضای باز استفاده های لازم را به عمل آورد.

 در این صورت طول عمر استخر بادی به خطر نمی افتد و می توان از آن لذت برد.

نحوه راه اندازی صحیح استخر بادی

همان طور که تمامی محصولات بادی به وسیله پمپ باد راه اندازی می شوند استخر بادی نیز با پمپ باد مخصوص محصولات بادی راه اندازی می گردد و میزان باد مورد نیاز جهت راه اندازی به بهترین شکل وارد بدنه می گردد. در این صورت می توان به سرعت محصولی برای استفاده طولانی را به دست آورد و از آن در موقعیت مناسب استفاده کرد. راه اندازی این محصولات به وسیله پمپ باد دوچرخه و یا سایر پمپ باد ها درست نیست. 

چرا که ممکن است فشار باد ورودی به داخل بدنه تنظیم نشود و به راحتی موجب آسیب دیدن محصول بادی شود. در این صورت درز های بدنه استخر بادی از هم باز می شوند و آسیب جدی شامل حال این محصول می گردد. 

از این رو انواع پمپ باد های دستی و شارژی و یا برقی قابلیت راه اندازی استخر بادی را دارند که مناسب ترین گزینه می باشد و با وزن کم و ابعاد کوچک در مسافرت و گردش نیز به همراه افراد قرار می گیرد و می توان از آن بهره برداری نمود. در این صورت با استفاده از پمپ باد مناسب باد وارد بدنه می شود و می تواند تمامی موارد گفته شده نیز رعایت شود.

بدنه حساس استخر بادی

استخر بادی بدنه ای منحصر به فرد و منعطف دارد که در مقابل این انعطاف استحکام بالا نیز از خود نشان می دهد تا با خیالی آسوده بتوان در داخل آن احساس خوشایندی داشت و میزان رضایت بالا را تجربه نمود. استخر بادی برای تمامی رده های سنی ساخته شده است و برای آن ها تمامی مزیت های لازم را دارد و کمک می کند در فصول گرم سال استخر تفریحات آبی داشته باشند و یا در سایر فصول در داخل منزل به عنوان استخر توپ از آن استفاده نمایند. 

این محصول به گونه ای ساخته شده است که در برابر اشعه خورشید مقاومت دارد و میزان باد داخل آن در اثر تغییر دمای محیط تغییر حالت نمی دهد و فشار آن نیز تغییر نمی کند. در این صورت بدنه دارای سازگاری زیاد با محیط بیرون می باشد و می تواند در اثر استفاده طولانی مقاومت خود را حفظ کند. از سوی دیگر استخر بادی را می توان با دستمال نمدار تمیز نمود و در نهایت پس از خشک شدن جمع آوری کرد.

 همچنین از آب در داخل ان استفاده می شود اما این نکته حائز اهمیت است که نباید از مواد شوینده سفید کننده در داخل آن استفاده شود و برای تمیز کردن آن از جرمگیر ها و مواد سفید کننده استفاده کرد. در این صورت محصول دچار آسیب و سوراخ شدگی می شود و ممکن است آسیب جدی به آن وارد شود و بدنه دچار خرابی کلی شود. با این وجود قابلیت استفاده از استخر بادی از بین می رود. 

این نکته مهم برای جلوگیری از به خطر افتادن طول عمر محصول حائز اهمیت است و می تواند بیش ترین میزان خرابی و آسیب را به محصول وارد کند. در این صورت با رعایت نکات گفته شده از آسیب به بدنه حساس استخر بادی جلوگیری می شود. علاوه بر این موارد از آن جایی که بدنه استخر بادی قابلیت اشتعال دارد نباید به حرارت و شعله نزدیک شود که با این موارد دچار تغییر می شود و از بین می رود و می تواند خرابی جدی را ایجاد سازد. 

استخر بادی را می توان به راحتی در مسافرت به همراه داشت به شرط آن که موارد مهم در حفظ و نگه داری از آن رعایت شود تا دچار پارگی و سوراخ شدن نشود و بتوان با خیالی آسوده تمامی تفریحات آبی را در داخل آن انجام داد. 

جلوگیری از ترکیدگی در بدنه استخر بادی

ساختار استخر بادی به این شکل است که دیواره های حاوی باد زیاد می باشد و متورم شده و استحکام به خود می گیرد. بخش کف نیز در برخی از نمونه های باد شو می باشد و در برخی دیگر لایه ای برزنتی و ضخیم را شامل می شود. کودکان ممکن است به اشتباه به دیواره محصول فشار وارد کنند و یا بر روی آن پرش انجام دهند. باید گفت که چنین عواملی سلامت بدنه را به خطر می اندازد و باعث ترکیدگی آن می شود و می تواند آسیب های زیادی را به دنبال داشته باشد. 

در نتیجه جهت حفظ بدنه از آسیب های این چنینی و ترکیدگی آن و باز شدن درز دیواره محصول که سبب تخلیه باد داخل آن و نشت باد به بیرون می شود باید از پرش بر روی دیواره و فشار زیاد بر روی آن جلوگیری کرد و کودکان را متوجه این کار غیر مناسب کرد و در نهایت توانست به بهترین شکل از محصول در طی سال های زیاد استفاده های لازم را به عمل آورد. این بدنه با ترکیدگی ممکن است ترمیم نیز شود که در این صورت از انواع چسب های تعمیر استفاده می شود و بدنه مجدد استفاده می گردد.

جنس بدنه و میزان آسیب پذیری استخر بادی

اگر به دنبال آشنایی بیش تر با استخر بادی می باشید باید گفت که بدنه از جنس بهترین پی وی سی برزنتی طرح چرم می باشد که ضخامت زیادی را ایجاد کرده است و دارای مقاومت بالا در برابر عوامل مختلف است. به طوری که در طی سال های زیاد می توان از آن بهره مند شد و دچار مشکل نیز نشد و توانست بهترین تفریحات مهیج آبی را از آن به دست آورد.

 در منزل نیز با داشتن یک استخر توپ بادی بهترین موقعیت برای کودکان رقم می خورد و می تواند برای آن ها جذابیت زیادی داشته باشد و در نهایت به جهت داشتن تفریحات مهیج برای کودکان شادی آور نیز باشد. از سوی دیگر بدنه تنها از باد پر می شود و در واقع محصولی توخالی برای استفاده افراد است که در معرض آسیب های مختلف نیز می باشد که با رعایت نکات نگهداری می توان سلامت آن را تضمین نمود و شاهد خرابی در این محصول نبود. 

بدنه در برابر عوامل مختلف تغییر حالت پیدا می کند و آسیب می بیند. مهم ترین آن برخورد با اشیاء تیز است که سبب پارگی و سوراخ شدن بدنه می شود که در برخی موارد ترمیم نیز نخواهد شد. از این رو جلوگیری از برخورد این موارد به بدنه مسئله ای مهم است و همچنین برخورد شاخه و برگ درختان نیز آسیب های مهمی را بر جای می گذارد و می تواند افراد را در ادامه استفاده از محصول دچار مشکل کند.

 از این رو میزان آسیب پذیری بدنه با توجه به بادی بودن و توخالی بودن ان زیاد است و با رعایت نکات گفته شده می توان از این محصول در طی سال های زیاد استفاده کرد و در زمان مسافرت و گردش نیز ان را به همراه داشت و شاهد هیچ گونه مشکل و آسیب در محصول نبود.

روش استفاده از استخر بادی کم عمق کودک

برخی از کودکان در رده سنی کم تر تنها قادر به حفظ تعادل و داشتن بازی در استخر بادی کم عمق می باشند تا ایمنی آن ها نیز رعایت شود و بتوان با خیالی آسوده از آن ها استفاده کرد. استخر بادی کم عمق دارای بخش کف باد شو می باشد که بیش تر در معرض آسیب از سوی کودکان می باشد و ترکیدگی در آن ها بیش تر رخ می دهد. 

این بخش با پرش کودکان دچار آسیب می شود. همچنین در زمان حضور در داخل استخر بادی کودکان نباید از اسباب بازی های نوک تیز استفاده کنند و آن را به همراه داشته باشند. در این صورت بدنه سوراخ و یا پاره می شود و امنیت آن به خطر می افتد.

روش تعمیر استخر بادی

به جهت داشتن یک استخر بادی مناسب پس از آسیب دیدن می توان از چسب و وصله تعمیرات محصولات بادی استفاده کرد. این موارد دارای برند نیز می باشند و کیفیت های بالا را شامل شده اند. به طوری که قابلیت چسبیندگی بالا دارند و می تواند به راحتی محل آسیب را مصدود کند و از نشت باد به بیرون بدنه جلوگیری نمایند. 

این محصول بی نظیر ساخت شرکت های معتبر است و توانایی ایجاد شرایط مناسب برای استفاده مجدد از استخر بادی را دارا می باشد. از این رو تعمیر استخر بادی نیز میسر می شود و می توان آن را برای استفاده طولانی مدت آماده کرد. تنها نکته ای که در این زمینه وجود دارد این است که افراد باید از استفاده از چسب های متفرقه خودداری کنند که برخی از آن ها باعث آسیب بیش تر بدنه استخر بادی می شوند.

خرید بهترین استخر بادی

به جهت انتخاب و خرید استخر بادی مناسب با کیفیت بالا و طول عمر زیاد و داشتن خصوصیات منحصر به فرد تنها می توان به فروشگاه محصولات بادی اینتکس ایران مراجعه نمود و محصول را از دسته بندی مربوط به استخر بادی تهیه کرد.