چادر بازی کودک طرح یونیکورن bestway 68110

bestway 68110

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000 تومان
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک طرح یونیکورن bestway 68110 از سری چادر های بازی جذاب و مهیجی است که قطعا کودک با در اختیار داشتن این محصول می تواند هم برای استراحت و خوابیدن و هم برای بازی و تفریح از فضای این محصول به نحو احسن استفاده کرده و لذت ببرد. طراحی صورت گرفته در این محصول به گونه ای است که شما می توانید اسب تک شاخ و یا به عبارت دیگر یونیکورن را به زیبایی هر چه تمام تر بر روی این کالا مشاهده کنید. رنگ های شاد و جذابی که شرکت بست وی در طراحی این چادر بازی استفاده کرده است باعث شده تا بدون نگرانی بتوانید خرید این کالا را برای فرزند خود به ثبت برسانید. این محصول کاملا نورگیر می باشد به این صورت که در هر دو سمت ناحیه میانی این محصول شما می توانید فضای توری شکل را مشاهده کنید که باعث شده تا به راحتی جریان نور از این ناحیه عبور کرده و یک فضای کاملا ایده آل را برای فرزند خود به ارمغان آورید.

چادر بازی کودک طرح یونیکورن bestway 68110 | اینتکس ایران

به جز این موارد در بخش جلویی چادر بازی کودک طرح یونیکورن bestway 68110 هم یک عدد درب ورود بزرگ تعبیه شده است که به سادگی از این ناحیه عبور و مرور کودکان انجام خواهد شد. هم چنین باید اشاره کنیم که این محصول ساختاری فنری دارد و پس از خارج کردن از باکس به سادگی می توانید در مدت زمان بسیار کوتاهی اقدام به راه اندازی و استفاده از این محصول کنید. به جز این موارد بحث کیفیت و جنس ضخیم این محصول هم یکی دیگر از خصوصیات مهم این محصول به شمار می رود که بدون نگرانی می توانید از این چادر بازی کودک در داخل منزل و یا هر فضای دیگری استفاده کنید. با توجه به این توضیحات هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این چادر بازی کودک بست وی برای شما از سایت فروشگاه اینتکس ایران فراهم خواهد بود.

خرید چادر بازی کودک طرح یونیکورن | اینتکس ایران

 نوع خانگی ، سفری
 طول 182 سانتی متر
 عرض 96 سانتی متر
 ارتفاع 81 سانتی متر
 وزن812 گرم
 جنس رویه وینیل
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 جنس کف پارچه شمعی تک لایه
 پمپ-
نوع پمپ-
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 کاملا نور گیر
 قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
 دارای درب بزرگ
 اقلام همراهدفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...