راهنما خرید تشک بادی

تشک بادی یه وسیله راحت ، ایده آل ، نرم و جذاب به شمار می رود که کاربردهای مختلفی دارد. اگر شما جزو دسته بندی افرادی قرار دارید که عاشق مسافرت و کمپ هستید ، تشک بادی یک خرید و محصول فوق العاده برای شما به شمار می رود. این دسته از محصولات به گونه ای طراحی شده اند که کاربردهای مختلفی داشته و در مدل های گوناگونی هم ارائه شده اند. یکی از این مدل ها تشک بادی داخل ماشین است که درباره این دسته از محصولات ، مقالات جامعی در دسته بندی راهنمای خرید تشک داخل ماشین ارائه کرده ایم که می توانید آن را مشاهده کنید.

به جز این مدل محصول ، عمده تشک های بادی نیز به صورت یک نفره و یا دو نفره ارائه و تولید شده اند که این امر از نظر ظرفیت این محصولات است و در واقع مهم ترین تقسیم بندی در ابتدا همین بحث ظرفیت است. در کنار بحث ظرفیت ، شما می توانید مشاهده کنید که تنوع ظاهری و ساختاری تشک های بادی نیز بسیار زیاد است. برای مثال شما در مدل های تشک بادی یک نفره ، می توانید ابعاد طول و ارتفاع یکسانی را مشاهده کنید اما از نظر عرض عمدتا این محصولات با هم تفاوت دارند. البته در تشک بادی کمپینگ نیز مدل هایی هم ارائه شده است که ارتفاع کمتری داشته و وزن آن ها نیز کمتر شده است تا افراد بتوانند به راحتی ان ها را حمل و نقل کنند.

علاوه بر این ها شما می توانید مشاهده کنید که تشک های بادی دو نفره نیز عمدتا در عرض 137 ، 152 و 183 سانتی متری تولید شده اند که این دسته از محصولات هم طول و ارتفاع یکسانی را عموما دارا هستند. دیگر تفاوت تشک های بادی با یکدیگر بحث رویه این محصولات است که در یک سری از موارد خطوط موازی به صورت طولی و یا عرضی بر روی این کالا ها دیده می شود که این دسته نیز از رایج ترین مدل های تشک بادی به شمار می رود. هم چنین مدل های دیگری نیز وجود دارد که ساختار شبکه ای داشته و این مشبک بودن باعث شده تا فضای سطح اصلی رویه این محصولات برای استراحت بسیار ایده آل باشد.

کاربرد عمده ای که تشک بادی دارا می باشد بحث استفاده داخل سفرها می باشد. برای مثال شما برای اطراق در سفر و استفاده در چادر مسافرتی برای خواب شبانه ، بهترین گزینه ای که در اختیار دارید همین تشک بادی می باشد که بهترین و نرم ترین فضا را در اختیار شما قرار داده و فضای کمی را هم قبل از راه اندازی اشغال می کند که باعث می شود تا شما به هیچ عنوان نیاز نداشته باشید تا تشک های قدیمی و سنتی را در سفر همراه خود داشته باشید. هم چنین راه اندازی این محصولات هم کاری ساده و آسان می باشد که با یک عدد پمپ باد محصولات بادی می توانید این کار را به سادگی انجام دهید.

مسئله دیگری که باید اشاره کنیم بحث جنس این محصولات است که نکته مهمی برای خرید به شمار می رود. در واقع این تشک های بادی به گونه ای طراحی شده اند که شما می توانید رویه مخملی را مشاهده کرده و کیفیت قابل قبول و ضخیمی را در اختیار داشته باشید. هم چنین عمدتا نواحی کناری این محصولات نیز از جنس وینیل و یا به عبارت دیگر PVC شکل گرفته است که تمامی شرکت های تولید کننده تشک های بادی از همین جنس بهره می برند. دریچه باد موجود بر روی تشک های بادی نیز به گونه ای است که ساختار DUAL LOCK دارد و در واقع این بدین معناست که باد داخلی به هیچ عنوان در صورت باز نکردن دریچه اصلی محصول ، خالی نخواهد شد که نقطه قوت این محصول نیز به شمار می رود.

تمامی مواردی که در این بخش به آن اشاره کردیم ، بحث ساختار ، شیوه راه اندازی و همین طور ابعاد و ظرفیت تشک های بادی است که شاید مهم ترین نکاتی باشد که در مورد این دسته از محصولات می توان به ان اشاره کرد. حال با توجه به این مسئله ما به شما پیشنهاد میکنیم که مدل های مختلف تشک بادی را داخل سایت فروشگاه اینتکس ایران مشاهده کرده و با مقایسه این محصولات در جدول سایز و مشخصات ان ها و همین طور با مقایسه تنوع ظاهری آن ها ، بهترین انتخاب را انجام دهید. در این بخش هم می توانید دیگر مقالات آموزشی را به بهترین شکل ممکن مشاهده کرده و نکات مورد نیاز را به صورت کامل مطالعه کنید تا با اگاهی کامل انتخاب این محصولات را به ثبت برسانید.


تشک بادی چینی

تشک بادی چینی

در این مطلب اینتکس ایران قصد داریم به معرفی تشک بادی چینی و تشک بادی های برند های مختلف تحت لیسانس امریکا که در کشور چین تولید شده بپردازیم. اگر قصد خرید و استفاده از تشک بادی اصل را دارید برای آشنایی کامل با این محصولات توصیه می کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

تشک بادی کمپ

تشک بادی کمپ

استفاده از تشک بادی در زمان رفتن به سفر به دلیل وزن کم و همچنین رویه نرم و طبی همواره مرسوم بوده و افراد در زمان رفتن به کمپینگ و سفر به دنبال خرید تشک بادی استاندارد برای راحتی خود هستند. در این مطلب اینتکس ایران راهنمای جامعی از تشک بادی کمپ را در اختیار شما قرار می دهد. پس با ما همراه باشید.

نمایندگی تشک بادی در زنجان

نمایندگی تشک بادی در زنجان

خرید تشک بادی طبی اینتکس و بست وی اصل از در استان زنجان و شهرهای زنجان ، ابهر ، خرمدره ، قیدار ، سلطانیه ، ماهنشان و زرین آباد از نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران و فروشگاه اینترنتی اینتکس ایران در زمانی کوتاه با قیمتی مناسب امکان پذیر می باشد.

آدرس نمایندگی اینتکس
تهران - جنت آباد شمالی - بلوار اصلی - بالاتر از گلزار شرقی - پلاک 313 - واحد همکف


شماره تماس جهت خرید و مشاوره:
 
02144824155
09376668146
09026668146
02156190840