راهنما خرید تخت بادی

انتخاب تخت خواب بادی همواره سخت و دشوار است زیرا افراد باید سعی کنند تا با بررسی مدل های مختلف تخت بادی و همین طور ویژگی این دسته از محصولات ، کالایی را برای خواب خود انتخاب کنند. تنوع بالای این محصولات باعث سردرگمی خیلی از افراد شده است به همین دلیل نیز ما سعی خواهیم کرد که در این بخش توضیحات تکمیلی در خصوص انواع تخت بادی با شما صحبت کنیم تا به علم به ویژگی های این دسته از محصولات بتوانید خرید خود را با آگاهی کامل به ثبت برسانید.

تخت بادی همان طور که قطعا می دانید از نظر ظرفیت به دو دسته اصلی تخت بادی یک نفره و تخت بادی دو نفره تقسیم می شود. شما برای استراحت خود می توانید یکی از این دو مدل را از نظر ظرفیت انتخاب کنید که این امر باعث خواهد شد که پس از در نظر گرفتن ظرفیت محصول ، حال با توجه به خواسته خود ، فضایی که در اختیار دارید ، جنس و کیفیت محصول و همین طور دیگر ویژگی های مربوطه ، یکی از تخت های بادی را برگزینید. از نظر ابعاد عمدتا این محصولات استانداردهایی را دارا هستند و شما در تمامی این محصول از نظر طول و عرض تقریبا یک سری اعداد یکسان را می توانید مشاهده کنید اما در ارتفاع ، این محصولات با هم متفاوت بوده و شما می توانید از ارتفاع 30 سانتی متر تا 56 سانتی متر این دسته از تخت های بادی را مشاهده کنید.

مسئله مهم دیگری که باید به آن اشاره کنیم بحث نوع تخت بادی می باشد. برای مثال در یک سری از تخت های بادی شما می توانید مشاهده کنید که محصول مورد نظر شما دارای رویه ای مشبک می باشد که این امر باعث می شود که ساختار تخت فوق العاده نرم و راحت شود. هم چنین بحث دیگری که باید به ان اشاره کنیم بحث مدل های دیگر رویه های تخت بادی است که عمدتا به صورت خطوط موازی این تخت ها تولید و عرضه شده اند. برای مثال این خطوط موازی می تواند به صورت طولی و یا عرضی بر روی تخت پیاده سازی شده باشد که قطعا برای خیلی از افراد این مسئله مهم بوده و راحتی خاص خود را نیز در بر خواهد داشت.

هم چنین شما می توانید مشاهده کنید که تخت های بادی همگی دارای پمپ باد برقی سرخود هستند اما تفاوت آن ها بحث نوع و قدرت پمپ نیز می باشد. برای مثال در تخت خواب های تولید قدیمی تر ، این نوع پمپ حالت اهرمی شکل دارد که با چرخاندن این اهرم شما می توانید محصول را راه اندازی و یا تخلیه کنید اما در مدل های جدید تر ، این پمپ تعویض شده و نوع جدیدی از ان را می توانید مشاهده کنید که حتی قدرت و توان باد شدن نیز قابل تعیین شدن است. مسئله دیگر در رابطه با این پمپ ها بحث اتومات بودن راه اندازی محصول است که این کار در کمتر از پنج دقیقه انجام شده و شما در سریع ترین زمان ممکن می توانید نسبت به باد و یا خالی کردن باد داخلی محصول اقدام کنید.

یک سری از تخت های بادی نیز دارای امکاناتی نظیر بهره مندی از چراغ های LED و هم چنین فضایی برای اتصال USB نیز می باشند که این مورد بیشتر به این دلیل است که به واسطه این فضای یو اس بی شما بتوانید محصول را به وسیله پاور بانک نیز راه اندازی کنید. البته در مدل های قدیمی تر این مسئله بیشتر به این دلیل بود که شما بتوانید از این فضا برای شارژ کردن گوشی خود در زمانی که کابل برق محصول متصل است استفاده کنید که نقطه قوت یک سری از مدل ها نیز به شمار می رفت. وجود تکیه گاه بادی و یا به عبارت دیگر تاجدار بودن تخت خواب های بادی نیز از دیگر مزایایی است که بیشتر در مدل های محدود و لوکس این محصولات به چشم می خورد.

با توجه به این توضیحات و هم چنین آموزش های دیگری که در این بخش در خصوص مدل های مختلف تخت خواب بادی در اختیار شما قرار خواهیم داد ، شما این مزیت را در اختیار دارید که با آگاهی کامل دست به خرید و ثبت سفارش این محصولات زده و با خیال راحتی خریدی را باب میل خود از فروشگاه اینتکس ایران ثبت کنید.


آدرس نمایندگی اینتکس
تهران - جنت آباد شمالی - بلوار اصلی - بالاتر از گلزار شرقی - پلاک 313 - واحد همکف


شماره تماس جهت خرید و مشاوره:
 
02144824155
09376668146
09026668146
02156190840