مبل شنی 100*80 الیاف و یونولیت استوانه ای

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
3,540,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید جدید ترین مبل شنی 100*80 الیاف و یونولیت استوانه ای با رنگبندی متنوع دارای بدنه با جنس پارچه جاسمین مقاوم در برابر فشار و ضربه برای رده سنی بزرگسال و به جهت رسیدن به آرامش و راحتی از فروشگاه اصلی اینتکس ایران

مبل شنی 100*80 الیاف و یونولیت استوانه ای از سری محصولات با کیفیت و خاص می باشد که به دلیل داشتن مزیت های مختلف می تواند رضایت مخاطب را جلب کند. با این وجود است که به عنوان نشیمنی دائمی انتخاب و خریداری می شود که دارای رنگبندی متنوع بوده است و رنگ آن توسط خریدار تعیین می شود. با این وجود است که محصولی دلخواه نصیب استفاده کنندگان می شود که می توان در دکوراسیون داخلی منزل به کار برد و در این صورت بهترین اوقات را برای استفاده کنندگان رقم زد. این محصول برای استفاده رده سنی بزرگسال استفاده می شود که به صورت تک نفره در نظر گرفته می شود و می توان بدون هر گونه محدودیت آن را در موقعیت های مختلف استفاده کرد. مبل شنی دارای بدنه ضد حساسیت می باشد که به دلیل داشتن رویه با کیفیت بوده است و می توان برای تمامی افراد آن را در نظر گرفت تا دچار آسیب نشوند و قابلیت نشستن طولانی مدت را داشته باشند. در این صورت به عنوان برترین نمونه از محصولات طبی معرفی می شود که قیمت مناسبی نیز دارد و محتویات داخلی آن از سازگاری زیاد برخوردار می باشد که خرید آن به صرفه معرفی می شود و رضایت مخاطب را به خوبی جلب می کند. قیمت مناسب محصول در مقابل کیفیت مطلوب و قابلیت های مختلف سبب شده است که جایگزین مبل های گران قیمت راحتی شود و بدون ایجاد مشکل برای استفاده کنندگان مزیت ایجاد می کند و در اوقات مختلف می توان از وجود آن لذت برد. کسانی که به دنبال خرید آسان مبل شنی 100*80 الیاف و یونولیت استوانه ای می باشند به فروشگاه اصلی اینتکس ایران مراجعه نمایند و از آن بهره مند شوند.

طول 100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبلالیاف و یونولیت
شرکت سازندهاینتکس ایران
نوع مبلتک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...