مبل شنی یونولیت 160 سانتی سوسیسی

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
3,230,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید مبل شنی یونولیت 160 سانتی سوسیسی دارای رنگبندی متنوع با طول عمر بالا مناسب رده سنی بزرگسال بدون ایجاد حساسیت با کاربرد استفاده آسان و وزن مناسب بدنه ای با ابعاد بزرگ جهت قرار گیری به حالت درازکش از فروشگاه اینتکس ایران

مبل شنی یونولیت 160 سانتی سوسیسی جدید ترین محصول ارائه شده از تولیدی های مبل شنی است که هم از بدنه ای با پارچه جدید تشکیل شده است و هم دارای ساختاری سوسیسی می باشد که با مواد داخلی یونولیت های خرد شده پر شده است. این محصول بی نظیر و خاص دارای قابلیت های مختلف می باشد که افراد می توانند بدون هر گونه محدودیت نسبت به داشتن آن اقدام نمایند و از وجود آن بهره مند شوند و در طول عمر بالا نشیمنی بی عیب و نقص را کسب نمایند. این محصول بی نظیر دارای رنگبندی متنوع است که بدنه را تشکیل داده است و امکان انتخاب و خرید نمونه های مختلف این محصول وجود دارد. به طوری که می توان بدون هر گونه محدودیت نسبت به داشتن آن اقدام کرد و در دکوراسیون داخلی نقاط مختلف منزل نیز از آن بهره مند شد. مبل شنی از بدنه ای با جنس پارچه جاسمین تشکیل شده است که ضد حساسیت می باشد و با وجود قابلیت شستشوی آسان می توان در هر زمان نسبت به تمیز کردن و شستشوی این محصول اقدام نمود. با این وجود است که مبل شنی توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و آن ها را به سمت انتخاب و خرید بهترین گزینه سوق دهد و در نهایت نیز قابلیت داشتن سطحی طبی و راحتی برای استفاده در طول روز را مهیا می سازد. با این شرایط کسانی که به دنبال محصولی منعطف و نرم می باشند همواره می توانند این مبل شنی را با قیمت مناسب انتخاب و خریداری کنند و در زمان نیاز مورد بهره برداری قرار دهند و در زمان لازم نیز آن را شستشو دهند. خرید مبل شنی یونولیت 160 سانتی سوسیسی تنها از فروشگاه مرکزی اینتکس ایران انجام می شود.

طول 160 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه جاسمین
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
شرکت سازندهاینتکس ایران
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...