مبل شنی الیاف و یونولیت 7 پر قطر 105

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
3,230,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید با دوام ترین مبل شنی الیاف و یونولیت 7 پر قطر 105 با بدنه گرد و منعطف مناسب جهت استفاده در موقعیت های مختلف و بر روی سطوح گوناگون با رنگبندی متنوع دارای استاندارد های لازم و بدنه ضخیم از فروشگاه مرکزی اینتکس ایران

مبل شنی الیاف و یونولیت 7 پر قطر 105 یکی از با کیفیت ترین مبل های شنی است که به منظور داشتن آرامش و راحتی در نقاط مختلف منزل به کار گرفته می شود و می توان با خیالی آسوده نسبت به خرید آن اقدام کرد. این محصول دلخواه دارای کیفیت بالا می باشد به طوری که طول عمر زیادی را شامل شده است و می توان از بدنه ضخیم و ضد حساسیت آن در بسیاری از موارد استفاده کرد و نشیمنی مناسب برای تمامی رده های سنی را ترتیب داد. با این وجود است که طول عمر بالایی دارد و از سری محصولات با کیفیت و مناسب می باشد تا افراد بتوانند بدون هر گونه مشکل و محدودیت نسبت به داشتن آن اقدام نمایند و از وجود آن لذت ببرند. مبل شنی مد نظر از رنگبندی متنوع بدنه تشکیل شده است تا در این صورت بتوان رنگ دلخواه را از میان تمامی موارد انتخاب کرده و خریداری نمود و در نتیجه در دکوراسیون داخلی منزل از آن استفاده کرد. با این وجود است که طرفداران زیادی دارد و می توانند در محیط های مختلف آن را مورد بهره برداری قرار دهند. مبل شنی تشکیل شده از بدنه ای پارچه ای که مواد داخلی آن از الیاف و یونولیت می باشد و انعطاف زیادی را ایجاد می کند. در این صورت افرادی که بر روی آن قرار می گیرند حس خوشایندی را تجربه خواهند کرد و در اثر این تجربه می توانند از داشتن قابلیت شکل پذیری بالای محصول نیز لذت ببرند و در نهایت بتوانند بدون هر گونه محدودیت محصول را برای رده سنی مختلف استفاده نمایند. چنانچه به خرید مبل شنی الیاف و یونولیت 7 پر قطر 105 تمایل دارید وارد فروشگاه اینتکس ایران شوید و آن را ثبت نمایید.

طول105 سانتی متر
عرض 105 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبلالیاف و یونولیت
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...